סארי: "קשה להגיע לגמר, יש לפרנקפורט אופי כמו לסלביה"

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | Gettyimages

לפני המשחק הראשון נגד מחזיקת הגביע הגרמני (חמישי 21:50, שידור ישיר בספורט2), מאמן צ'לסי התייחס ליריבה: "הם שיחקו נגד קבוצות טובות ופיזיות, האיכות שלהם נמצאת בהתקפה". אספיליקווטה צפוי לפתוח כבלם

(גודל טקסט)

הערב (חמישי) יתקיימו משחקי חצאי הגמר בליגה האירופית. במקביל למשחק בין ארסנל לוולנסיה צ'לסי תתארח אצל פרנקפורט (21:50, שידור ישיר בספורט2) במפגש ראשון מתוך שניים. במסיבת עיתונאים לקראת המשחק, מאוריציו סארי דיבר על היריבה מגרמניה ואמר: "אני מכבד אותם, הם שיחקו נגד קבוצות טובות ופיזיות, יש להם את האופי כמו סלביה פראג, אבל האיכות שלהם נמצאת בהתקפה. זה יהיה קשה להגיע לגמר".

מאמן הבלוז דיבר על הקדנציה הקודמת שלו כשאימן את נאפולי במסגרת הליגה האירופית. "עם נאפולי שיחקתי שמונה משחקים, והפסדתי רק אחד, כך שהרגשות שלי לגבי המפעל הזה הן טובות."

מבחינת פצועים, האיטלקי יגיע למשחק ללא שני שחקני ההגנה שלו, גארי קייהיל ואנטוניו רודיגר שנפצע לשלושה חודשים, כאשר מי שצפוי למלא את החור במרכז יהיה ססאר אספיליקווטה שאמר: "מוכן לשחק איפה שצריך. שיחקתי בעבר כבלם מרכזי, זה נכון שבחודשים האחרונים שיחקתי יותר כמגן ימני ומספר פעמים כמגן שמאלי".


יפתח בעמדת הבלם. ססאר אספיליקווטה (AFP)

התבלטות נוספת בהרכב של צ'לסי היא בעמדת החלוץ המרכזי, כאשר גונסאלו היגוואין הוא זה שפותח ברב משחקי הליגה, בעוד אוליבייה ז'ירו מוביל את טבלת הכיבושים בליגה האירופית עם עשרה שערים.

עוד התייחס מאמן הבלוז לגבי ההעפלה לליגת האלופות בעקבות זכייה בגביע: "אנחנו חייבים לסיים בטופ 4 בליגה וזה לא דבר פשוט. אנחנו רוצים להיות בליגת האלופות בעונה הבאה".


ינסה להוביל את צ'לסי לגמר הליגה האירופית. אוליבייה ז'ירו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי