פוצ'טינו: "אנחנו חיים את החלום". סון יחזור להרכב

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו | Gettyimages

מאמן הספרס הוסיף: "אף אחד לא חשב שנוכל להגיע בשבוע האחרון של העונה לגמר ליגת האלופות. אנחנו נהנים מהרגע". התרנגולים מקבלים בחזרה את כובש הצמד נגד סיטי. ורטונחן החלים וישחק. לוריס: "לא נסתפק בזה"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)
רבים רואים באייאקס כסינדרלה של אירופה, אך מי שעוד עושה קמפיין יוצא מן הכלל היא טוטנהאם של מאוריסיו פוצ'טינו שחולמת למחוק את ההפסד הביתי 1:0 מיום שלישי ולהעפיל לראשונה בתולדותיה לגמר ליגת האלופות. בדרך לחצי הגמר הדיחה כזכור את בורוסיה דורטמונד לאחר ניצחון כפול בשמינית הגמר, וכן את מנצ'סטר סיטי החזקה.


החזרה הגנרלית לקראת הגומלין הייתה לא טובה והספרס נכנעו 1:0 לבורנמות' בתשעה שחקנים וספגו בזמן פציעות, ובסופו של המחזור איבדו את המקום השלישי לצ'לסי, אך בקבוצה שומרים על אופטימיות למרות הכל, והם בעיקר נהנים מהרגע כפי שאמרו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק בהשתתפות המאמן וקפטן הקבוצה.


המאמן מאוריסיו פוצ'טינו אמר: "אף אחד לא חשוב שתהיה לנו אפשרות בשבוע האחרון של העונה להגיע לגמר ליגת האלופות. המועדון הזה מתקדם כל הזמן. אנחנו משחקים בקביעות בליגת האלופות והגענו עד לחצי הגמר. אנחנו צריכים ליהנות מהרגע ולהאמין. זה רגע מרגש, אנחנו חיים את החלום. כמוכן שהתוצאה הרעה מהמשחק הראשון מאוד מקשה עלינו, אבל ההתמודדות עדיין פתוחה. אנחנו יודעים שאנחנו חייבים לנצח ונעשה הכל בשביל זה". עוד דיבר המאמן על הערצתו ליוהאן קרויף ז"ל.



יונג מין סון (AFP)


הקפטן הוגו לוריס: "כולנו נרגשים לקראת חצי הגמר אבל לא רוצים להסתפק בזה. נשחק עם מלוא המרץ והתשוקה. לאייאקס יש יתרון קטן והדרך היחידה עבורנו היא לנצח מחר. נמצא את האנרגיה ונלמד מהשגיאות מהמשחק הראשון".


התרנגולים אמנם ייאלצו שוב להסתדר ללא הארי קיין הפצוע, שיוכל לשחק רק בגמר, אם בכלל, אבל יונג מין סון שכבש את הצמד נגד מנצ'סטר סיטי בגומלין רבע הגמר, חוזר לשחק לאחר השעייה. העונה כבש הדרום קוריאני 20 שערים, ושער מחר יוכל לעזור לטוטנהאם להגיע לגמר וגם להשוות את שיאו האישי מ-2016/17. מעבר לכך, הגיעו עוד חדשות טובו. הבלגי יאן ורטונחו ששבר את אפו, התאושש, חזר לאימונים וצפוי לשחק. המאמן פוצ'טינו הוסיף שהוא אפילו לא יזדקק למסכה. גם אריק למאלה חזר לאימונים ויעמוד לרשות הקבוצה. 

טוטנהאם תצטרך להתגבר על ההיסטוריה שמספרת שבכל שלוש הפעמים בהם הפסידה במשחק הראשון בבית – הודחה מאירופה. מעבר לכך, התרנגולים ניצחו רק בחמישה מ-20 משחקי החוץ האחרונים שלהם באירופה (שבע תוצאות תיקו ושמונה הפסדים).




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי