פירמינו כשיר לגמר ליגת האלופות: "נראה טוב באימונים"

רוברטו פירמינו
רוברטו פירמינו | Gettyimages

המפגש בין ליברפול לטוטנהאם בשבת הבאה במדריד הולך ומתקרב, מנג'ר המייטירדס עדכן ממחנה האימונים של הקבוצה בספרד: "הוא היה יותר מדי זמן בחוץ אז אנחנו זהירים איתו". קייטה עשוי לחזור מוקדם מהצפוי

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)
גמר ליגת האלופות הולך ומתקרב בצעדי ענק. רק עוד תשעה ימים נותרו עד שליברפול וטוטנהאם יעלו על הדשא בוונדה מטרופוליטנו במדריד, ב-1.6.2019, יום שבת, ואחרי שטוטנהאם אישרה שהארי קיין הגביר את קצב האימונים ונראה כי הוא יעמוד לרשותו של מאוריסיו פוצ'טינו, רמז שסיפק עוד קודם לכן גם מאמן נבחרת אנגליה גארת' סאות'ג'ייט, כעת היה זה יורגן קלופ שעדכן באשר לפצועי ליברפול.


ליברפול שוהה בימים אלה במחנה אימונים בספרד והדאגה הייתה בעיקר ממצבם של שניים מהפצועים, רוברטו פירמינו ונאבי קייטה. קלופ אישר שהברזילאי כשיר, אחרי שהחמיץ את משחקי סיום העונה – כולל את ה-0:4 הבלתי נשכח על ברצלונה: "בובי נראה מעולה באימונים. הוא היה יותר מדי זמן בחוץ אז אנחנו זהירים איתו כדי לוודא שלא יקרה לו כלום. יש לנו עוד כמה ימים במחנה וזו הסיבה שהוא משתתף באימונים לפרקים, לפעמים הוא 'ג'וקר' במשחקונים. זה טוב בשבילו לחזור צעד-צעד. הוא נמצא ב-70 אחוז יכולת לדעתי, מחר הוא כבר ישוב לאימונים מלאים".


בנוגע לקייטה, קלופ הביע ספק גדול אם הגינאי שנפצע נגד ברצלונה בהפסד בקאמפ נואו יוכל לשחק: "הוא מתקדם בקצב טוב, הוא מקדים את לוח הזמנים, אבל זה לא אומר דבר על גמר ליגת האלופות. הוא עכשיו רץ ומרגיש הרבה יותר טוב, אבל יש לו עוד דרך ארוכה. אני יודע שיש את אליפות אפריקה ואנחנו לא רוצים להשאיר שחקן מחוץ לסגל אם הוא כשיר, אבל חשוב לי שהוא יחזור לעצמו ב-100 אחוז. נראה אם הוא יוכל להצטרף לנבחרת, מבחינתי אם שחקן כשיר אז הוא צריך לשחק ולייצג את המדינה שלו. אם לא, אז שלא ישחק. זה המצב".


Bobby x @GWijnaldum x @XS_11officialpic.twitter.com/G9DSA9EVWu

— Liverpool FC (@LFC) May 23, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי