קלופ: "לטוטנהאם אין יתרון עלינו, יהיה גמר שונה"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Gettyimages

מאמן ליברפול דיבר במסיבת עינתואים לקראת הגמר במדריד: " אם אני הסיבה שהפסדתי שישה גמרים אז אנחנו בבעיה, פירמינו יהיה כשיר" . אלכסנדר-ארנולד הוסיף: "לוקאס מורה הוכיח שהוא בטופ, לא נשנה את הסגנון"

(גודל טקסט)

גמר ליגת האלופות בין ליברפול לטוטנהאם ייצא לדרך מחר (שבת, 22:00) באצטדיון וונדה מטרופוליטנו שמדריד. ליברפול שהפסידה את שלושת הגמרים האירופיים האחרונים שלה עם הפסדים למילאן וריאל מדריד באלופות ועוד מעידה נגד סביליה בגמר הליגה האירופית תקווה לזכות בגביע עם האוזניים הגדולות מאז 2005 ולהוסיף לארון הגביעים תואר ראשון לאחר שבע שנים.

מאמן הקבוצה יורגן קלופ דיבר לקראת המשחק במסיבת עיתונאים מיוחדת: "אם אני הסיבה שהפסדתי שישה גמרים רצופים אז אנחנו בבעיה, אם לא אז יש לנו סיכוי לנצח. הגמר הזה יהיה שונה והוא צעד נוסף לשדרוג הקבוצה שלנו. מה שלמתי משנה שעברה שגם מספרת מ-18 מטר יכולה להיכנס".

על טוטנהאם: "אין להם יתרון עלינו, אנחנו ננסה לכבוש ראשונים, אומרים שאנחנו פייבוריטים, אבל ניצחנו אותם רק 1:2 והמשחק הולך להיות צמוד. לא ציפינו בעונה שעברה לעלות לגמר והפתענו את עצמנו, הקבוצה מאז השתפרה ולא במקרה השיגה 97 נקודות, שמרנו על עקביות וננסה להמשיך כך גם בגמר".


צפוי לשחק בגמר. רוברטו פירמינו (AFP)

כשירותו של רוברטו פירמינו: "הוא מוכן. כשנדע מי יהיה ההרכב תדעו גם אתם אם הוא יפתח. אם לא יקרה דבר חריג עד המשחק, אז הוא צפוי להיות בסדר".

אנדרו רוברטסון הוסיף: "אני לא חושב שאפשר לומר על טוטנהאם שהיא אנדרדוג במשחק כזה, מרגישים את הלחץ, אבל אנחנו מקבלים הרבה תמיכה. נשתמש מהניסיון שלנו מהעונה שעברה במטרה לסיים בתוצאה אחרת".

טרנט אלכסנדר-ארנולד דיבר גם הוא על המשחק: "המפגש יהיה שוויוני לגמרי לשתי הקבוצות יש שחקנים ברמה עולמית, מי שלא תנצח מגיע לה. לא נשנה את סגנון המשחק שלו. על לואקס מורה: בליגה אנגלית הוא הוכיח את עצמו והפך לשחקן טופ".


מצפה למשחק שווה כוחות. טרנט אלכסנדר-ארנולד (Gettyimages)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי