סטנצ'ו: "יש לנו יתרון על מכבי תל אביב, אנחנו בעמדה טובה"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | דני מרון

קלוז' עדיין לא עברה את אסטנה בסיבוב הראשון מוקדמות ליגת האלופות, אולם המנהל הספורטיבי שעבד בעבר בהפועל עכו כבר חושב על הצהובים: "היינו יכולים לקבל הגרלה קשה יותר"

(גודל טקסט)

לקלוז' הרומנית מצפה מפגש כפול לא פשוט נגד אסטנה הקזחית בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות, אולם המנהל הספורטיבי של המועדון, דניאל סטנצ'ו, לשעבר בהפועל עכו, כבר התייחס ליריבה האפשרית בסיבוב השני, מכבי תל אביב.

"אני חושב שיש לנו יתרון על מכבי תל אביב", אמר סטנצ'ו לתקשורת הרומנית והוסיף: "מכבי קבוצה טובה, אבל היינו יכולים לקבל הגרלה הרבה יותר קשה. אני חושב שאנחנו בעמדה טובה, אבל ראשית אנחנו צריכים להסתכל ולהתמקד במפגש הכפול נגד אסטנה. המטרה שלנו היא אחת, להעפיל העונה לשלב בתים במסגרת אירופית".

קלוז' תצא לקזחסטן ב-09.07 ושבוע לאחר מכן אסטנה תגיע לרומניה כאשר המנצחת בסיכום שני המשחקים תארח את מכבי תל אביב ב ב-23/24 בחודש יולי והגומלין יתקיים שבוע לאחר מכן בישראל, ככל הנראה באצטדיון בנתניה כשבלומפילד כידוע צפוי להיפתח רק כאשר תחל ליגת העל.

חשוב לציין כי אם אסטנה תהיה זו שתעלה ומכבי תל אביב תצליח להדיח אותה, היא תיקח את הדירוג שלה ותהיה מדורגת במקומה בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות.


דניאל סטנצ'ו לצד ראדו גינסארי וגבריאל תמאש

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי