דוידזאדה: "עכשיו זו רק מחצית, עם הדחיפה של הקהל נצליח"

אופיר דוידזאדה
אופיר דוידזאדה | אודי ציטיאט, קלוז'

מגן מכבי ת"א נשמע אופטימי למרות ההפסד 1:0 לקלוז' במוקדמות ליגת האלופות: "נצטרך לבוא מרוכזים לגומלין ולתת את הגול הראשון". מיכה צפוי לפתוח בהרכב בנתניה בשבוע הבא, ייני ינסה להתאמן בסוף השבוע

(גודל טקסט)
האלופה מכבי תל אביב נחתה הבוקר (חמישי) בישראל, לאחר שנוצחה אמש 0:1 על ידי קלוז' הרומנית במשחק הראשון במסגרת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. מיד עם סיום המשחק יצאו הצהובים מאצטדיון קונסטנטין ראדולסקו היישר לשדה התעופה בקלוז' והמריאו לפנות בוקר ארצה. היום יקבלו השחקנים יום חופשי למנוחה והתאוששות, והחל ממחר בבוקר תפתח הקבוצה בהכנות לקראת משחק הגומלין החשוב, שיערך ביום שלישי באצטדיון בנתניה.


ההפסד המינימלי התקבל אמש ברגשות מעורבים בקרב אנשי הקבוצה. מצד אחד, הציגה האלופה יכולת לא טובה במרבית שלבי המשחק ולא השכילה להבקיע את שער חוץ, שיכול היה לתת מקדמה חשובה לקראת הגומלין. מצד שני דיברו בקבוצה על הרגשה של אופטימיות, כי למרות המשחק הרע במחצית הראשונה חל שיפור ביכולת במהלך המחצית השנייה, בה הצהובים נראו מאורגנים יותר ושלטו יותר בכדור, הרבה בזכות כניסתו של הקשר דור מיכה בדקה ה-54. מיכה היה מעורב מאוד וניסה להעיר את משחק ההתקפה הדי אנמי של הצהובים, ונראה שבגומלין בשלישי הוא כבר יפתח בהרכב הראשון. בסופו של דבר סיימו השחקנים של המאמן איביץ' את ההתמודדות בהפסד מינימלי ועם תחושה שניתן יהיה להפוך את התוצאה ולעבור לשלב הבא, שם תחכה סלטיק אלופת סקוטלנד, שהבטיחה את עלייתה אחרי שמחצה 0:5 את נומה קאליו במשחק הראשון.


מי שעמד במרכז העניינים בסיום המשחק הוא השוער היווני אנדראס יאניוטיס, ששגה קשות – לצד דור פרץ – וגרם לכיבוש שער הניצחון של הרומנים. למרות הטעות הקשה, נראה שככל שנקפו דקות המשחק היווני, שעדין נראה חלוד אחרי שלא שיחק חודשים רבים במשחק רשמי, הלך והשתפר ובמחצית השנייה הוא כבר נראה טוב יותר.


בלקמן וריקן בסיום. הצהובים נראו טוב יותר במחצית השנייה (אודי ציטיאט, קלוז')
בלקמן וריקן בסיום. הצהובים נראו טוב יותר במחצית השנייה (אודי ציטיאט, קלוז')


המאמן איביץ', שנשמע מאוד אופטימי בסיום המשחק, חסר אמש את הקפטן שרן ייני, את המגן השמאלי אנריק סבוריט ואת הקשר עומר אצילי והשלושה האלה נמצאים בספק רב גם לגומלין בנתניה. ייני, שסובל מפציעה בשריר התאומים, ינסה להתאמן בסוף השבוע ורק אז ידעו בקבוצה מה מצבו לקראת הגומלין. המאמן הסרבי הפתיע אמש בחילוף השני, כשבחר להכניס בדקה ה-72 דווקא את ניק בלקמן, שהצטרף לקבוצה רק לפני שבוע, במקום אלירן עטר שנכנס כמחליף שלישי 10 דקות מאוחר יותר.


"היה משחק לא קל בכלל, הם קבוצה טובה", אמר המגן אופיר דוידזאדה בסיום המשחק, "אני חושב שזה היה משחק שווה כוחות ותיקו היה משקף, אבל כרגע אנחנו מתרכזים במשחק הבא. עכשיו זו מחצית והתוצאה היא 0:1 להם, ואנחנו צריכים עכשיו את הקהל, יותר מתמיד. זה משחק מאוד חשוב עבורנו ונבוא לנצח את המשחק ולעשות הכל כדי לעבור לשלב הבא".


המגן התייחס גם לגבי המחמאות שחילק מאמן קלוז' דן פטרסקו לצהובים וגם בקשר לגומלין בשלישי: "אנחנו צריכים להתרכז כרגע רק בעצמנו ולא בקבוצה השנייה, או במה שהם אומרים. המאמן יכין אותנו בצורה הטובה ביותר למשחק השני ואני מאמין שאנחנו יכולים לעשות את העבודה ולעבור לשלב הבא. קודם כל נצטרך להיות הרבה יותר מרוכזים בהזדמנויות שנגיע אליהן, כי מן הסתם לא נגיע להרבה מצבים, אבל כשזה יקרה, צריך להיות מרוכזים ולתת את הגול הראשון. אני מאמין שעם הגול הראשון, בעזרת השם נעשה את זה. הדחיפה של הקהל והטירוף יביאו את התוצאה הרצויה".



"היה משחק שווה כוחות (אודי ציטיאט, קלוז')
 


בתוך כך, מכבי תל אביב הודיעה כי נרכשו למעלה מ-2,500 כרטיסים למשחק הגומלין נגד קלוז' באצטדיון בנתניה. עד כה הבטיחו כ-7,500 אוהדים להתמודדות בשבוע הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי