אולי ערן זהבי ירשים אותו: לואיס אנריקה מבוקש בסין

לואיס אנריקה
לואיס אנריקה | צילום: AFP

לאור האכזבה מגוסטבו פוייט, המאמן, שעזב את ברצלונה בסוף העונה שעברה מרצונו, קיבל הצעה מפתה משנחאי שנואה בה משחק קרלוס טבס

(גודל טקסט)

האם לואיס אנריקה בדרך לליגה הסינית? המאמן, שעזב את ברצלונה מרצונו החופשי בתום העונה שעברה, טען שהוא עשה זאת על מנת למלא את הבטריות אחרי שלוש שנים מאוד אינטנסיביות ובכוונתו לקחת חופש מאימון. דבר דומה עשה כזכור פפ גווארדיולה, אך הוא סיים את דרכו בבארסה אחרי ריב וטריקת דלת.

אם לואיס אנריקה אכן מחפש מקום בו הלחץ הוא פחות משמעותי הרי שהליגה הסינית היה ככל הנראה המקום המתאים עבורו. הספרדי קיבל הצעה לאמן את שנחאי שנואה בעונה הבאה. הליגה בסין מסתיימת בנובמבר וההכנות לעונה החדשה מתחילות כבר בינואר 2018. המועדון רוצה להחליף את המאמן גוסטבו פוייט שיש לו עדיין סיכוי להניף את הגביע המקומי, אך בליגה הקבוצה מדורגת רק במקום ה-11 למרות שרכשה בין היתר את קרלוס טבס.

בסין פורסם ששנואה מחפשת מאמן מחליף והציעה את הג'וב כאמור לאקס ברצלונה. מדובר במשרה שיכולה להכניס לו הרבה כסף ואינה דורשת לעמוד בלחץ עצום כמו בליגות הגדולות באירופה. בעונה שעברה הקבוצה זכתה כרטיס לליגת האלופות עם המאמן הקודם גרגוריו מנסנו הספרדי. שנחאי הודחה על ידי בריסביין רואר האוסטרלית בליגת האלופות של אסיה. כעת במועדון מחפשים מאמן ספרדי מפורסם יותר שיחזיר אותם לצמרת.

נכון לרגע זה לא ברור אם לואיס אנריקה ירצה את התפקיד, אבל הוא בהחלט יכול להיות מעבר טוב עבורו מהעומס של ברצלונה לג'וב נינוח יותר לפני שיחזור לסיר הלחץ המבעבע של הכדורגל האירופי.


שחקני גוואנגז'ו RF חוגגים. בקרוב מול לואיס אנריקה? (אתר הליגה הסינית)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי