יעפיל לגמר ראשון בסין? זהבי פוגש את מוליכת הטבלה

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

גוואנגז'ו ר.פ. תשחק מחר (רביעי ב-14:30, ישיר בספורט1) נגד בייג'ין גואן במפגש הראשון של חצי הגמר הגביע. דראגן סטויקוביץ' אמר לקראת המשחק: "ננסה להראות את האיכותיות שהצגנו במשחק הליגה האחרון"

(גודל טקסט)

אחרי שערן זהבי חזר לכושר הבקעה בגוואנגז'ו ר.פ. כאשר כבש צמד במשחק האחרון והוסיף עוד בישול בניצחון על צ'אנגצ'ון יאטאי 2:5 ונכלל גם בנבחרת המחזור הישראלי יקווה לספק עוד הופעה מוצלחת במפגש הראשון של חצי גמר הגביע הסיני שיערך מחר (רביעי ב-14:30, ישיר בספורט1) נגד מובילת הטבלה בייג'ין גואן, באצטדיון "הפועלים" בבייג'ין. בחצי הגמר השני ניצחה היום שנדונג לולנג את דליאן איפנג 0:1.

מאמן גוואנגז'ו ר.פ. דראגן סטויקוביץ', קיים מסיבת עיתונאים בה אמר: "גואן היא אחת הקבוצות הטובות בסין ואין ספק שצפוי לנו משחק קשה. יש לנו מספר פצועים אבל ננסה להראות את האיכותיות שהצגנו במשחק הליגה האחרון. זה מפגש ראשון משניים כך שתוצאה טובה תעביר את ההכרעה אלינו. גואן התחזקה משנה שעברה ואנחנו צריכים להיות בשיאנו". עדיין לא ברור אם רנאטיניו שלא שיחק במשחק האחרון יחזור להרכב, סטויקוביץ' סירב לגלות את הקלפים שלו.


סטויקוביץ'. מרוצה ממשחק הליגה האחרון (הליגה הסינית העמוד הרשמי)

השחקן הבולט בשורות בייג'ין גואן הוא כוכב ויאראיל לשעבר סדריק בקמבו שכבש עד כה 13 שערי ליגה. במשחק הליגה שנערך ביניהם העונה נפרדו שתי הקבוצות בתיקו 2:2. עד כה שני המועדונים הסינים נפגשו 13 פעמים ומתוכן גוואנגז'ו ר.פ. ניצחה ארבע פעמים בלבד.

מאמנה הגרמני של רוג'ר שמידט אמר לקראת המשחק: "הרקורד שלנו בבית מצוין ואנחנו חייבים תודה לאוהדים שתומכים בנו. מקווה שנגיע מוכנים מכיוון שיש לנו משחק נגד יריבה חזקה". למרות דבריו של המאמן, גואן איבדה נקודות חשובות במחזור הליגה האחרון לאחר שנוצחה בדרבי 3:0 על ידי בייג'ין רנהה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי