צפו בתקציר: סבע בישל לזהבי, גוואנגז'ו ר.פ ניצחה 1:2 את שנגחאי שנואה

ערן זהבי, דיא סבע
ערן זהבי, דיא סבע | אתר הליגה הסינית

הרכש מב"ש סידר לחלוץ את שערו החמישי העונה (65) שהעלה אותו לראש טבלת הכיבושים, איגהלו איזן (90) מפנדל שנפסק בעזרת ה-VAR, אבל המארחת הצליחה לחלץ ניצחון ראשון העונה לאחר שער עצמי דרמטי של ז'ו (90+6)

(גודל טקסט)

זה אמנם הגיע קצת מאוחר מהצפוי, אבל קבוצתם של צמד הישראלים גוואנגז'ו ר.פ, רשמה היום (שישי) את ניצחונה הראשון העונה לאחר 1:2 ביתי על שנגחאי שנואה של קיקה סאנצ'ס פלורס החזקה בזכות שער כחול לבן מבית היוצר של דיא סבע שבישל לערן זהבי את שערו השלישי עם הראש והחמישי בסך הכל בליגה שהעלה אותו לראש טבלת הכיבושים ולא מעט מזל בתופסת הזמן משער עצמי של שחקן האורחת בדקה ה-96.

בדקה השישית דמבלה עמד על קו השער ומנע פיגור מהיר של קבוצתו הודות להרחקה מהקו לאחר כדור קרן מימין. כעבור תשע דקות מתפרצת קטלנית של ר.פ הסתיימה בהחמצה גדולה של סבע. זהבי בכדור עומק השאיר את חברו לחוד באחד על אחד, הבעיטה הייתה רעה ופספסה את המסגרת.


זהבי. ניצחון ראשון העונה (אתר הליגה הסינית) 

בדקה 65 גוואנגז'ו כבשה את השער הראשון, קרן מימין הסתיימה בהרמה של דיא סבע לפינה הרחוקה, ערן זהבי ברח לשומר ונגח היטב כדור לרשת. שערו החמישי העונה בחמישה מחזורים של מלך השערים בשלב זה בליגה הסינית. המארחת כמו במחזורים האחרונים שוב מעדה בדקה ה-90 לאחר שאודיון איגהלו והשופט פסק לפנדל לאחר בדיקה ארוכה ב-VAR. החלוץ ניגרי דייק ואיזן את התוצאה.

כשנראה היה שצמד הישראלים יחפשו ניצחון ראשון העונה במשחק אחר, קרה הבלתי ייאמן – בדקה ה-96 מיאו הרים קרן מצד שמאל וז'ו הכניס את הכדור לשערו הוא באמצעות ידו, דבר שהביא לגאוונגז'ו את הניצחון המיוחל שהעלה אותה באופן זמני למקום העשירי.


ערן זהבי חוגג (אתר הליגה הסיני)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי