סוגר מעגל: קויט חזר מפרישה וישחק בקבוצה בה החל את הקריירה

דירק קויט
דירק קויט | AFP

ההולנדי שפרש בקיץ בגיל 36 אחרי שהוביל את פיינורד לאליפות ראשונה מזה 18 שנה, ישחק עד תום העונה בקבוצת החובבים "קוויק בויז" בשורותיה החל את הקריירה. וגם: פיינורד הודיעה על מינויו כמאמן קבוצת הנוער

(גודל טקסט)
דירק קאוט פרש בקיץ האחרון בצורה הכי טובה ששחקן לחלום עליה, כשהוביל את פיינורד לאליפות ראשונה מזה 18 שנה ובגיל 36 הצליח להחזיר את המועדון בו שיחק במשך שלוש שנים והפך שם לדמות נערצת. כמובן שעם שובו לאחר שש שנים מפוארות בליברפול ושלוש שנים בפנרבחצ'ה, הגיעה סגירת המעגל עם זכייה באליפות וכעת, אחרי שנת חופשה, קאוט חוזר לכדורגל.


פיינורד הודיעה הבוקר (שישי) שקאוט יחל את קריירת האימון שלו במועדון והחל מהעונה הבאה ידריך את קבוצת הנוער (עד גיל 19). זו למעשה הקדנציה השלישית שלו בקבוצה, אחרי שפעמיים הגיע בתור שחקן פעיל. 


המעניין הוא שזוהי לא ההודעה היחידה שיצאה הבוקר בעניינו של קאוט, שבמקביל אישר כי הוא ישוב מפרישה למספר משחקים במדיה של "קוויק בויז", הקבוצה החובבנית הנמצאת בעיר קטוויק בה נולד. בשורותיה של "קוויק בויז" החל את הקריירה ושיחק בה לאורך שנים, מ-1985 ועד 1998, אז עבר לאוטרכט כשהוא בן 18 בלבד, וזהו גם היה חוזהו המקצועני הראשון.

BREAKING: Dirk Kuyt has come out of retirement until the end of the season to help amateur team Quick Boys, where he started his career. pic.twitter.com/h4IekmrU2w

— FourFourTweet (@FourFourTweet) April 6, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי