אוהדי אייאקס המתינו לשחקנים והתפרעו, קרויף: "המצב מדאיג"

שחקני אייאקס
שחקני אייאקס | Gettyimages

לאחר שהובסו 3:0 באיינדהובן ואיבדו רשמית את האליפות לפ.ס.וו, המתינו אנשי ארגון האוהדים לאוטובוס הקבוצה באמסטרדם, שוחחו המנכ"ל אדווין ואן דר סר ודרשו את עזיבתו, כמו גם את של כוכב הקבוצה חאקים זייך

(גודל טקסט)
אוהדי אייאקס אמסטרדם זועמים על הקבוצה עקב הפסדה לאיינדהובן 3:0 באיצטדיון פיליפס, שהכתיר את הקבוצה מאיינדהובן כאלופה בפעם השלישית בארבע השנים האחרונות, לאור פער 10 נקודות שפתחה פ.ס.וו מאייאקס, המדורגת שנייה.


אחרי המשחק עצרו אוהדי אייאקס את האוטובוס של שחקני הקבוצה ודרשו מהמנכ"ל אדווין ואן דר סאר לדבר איתם. הוא ירד מהאוטובוס, שוחח איתם ושמע את דרישתם להיפרד מהקשר המרוקני חאקים זייך, הכוכב הגדול של הקבוצה שנמצא במערכת יחסים בעייתית עם המועדון בחודשים האחרונים ואף כבר הסיר את כל תמונותיו במדי אייאקס מהאינסטגרם. בנוסף דרשו האוהדים את התפטרות הצוות המקצועי בראשות ואן דר סאר.


אייאקס שוב עוברת עונה לא טובה וללא איבוד, אבל דווקא זייך הוא אחד השחקנים הטובים שלה, אף מועמד לתואר "שחקן העונה" בהולנד. הקשר שהגיע מטוונטה חתום באייאקס עד 2021, אבל ייתכן שיעזוב בקיץ הקרוב. האוהדים זעמו על ההפסד והתנפלו עליו כשירד מהאוטובוס.

After losing 0-3 away to PSV today, which saw PSV win the Eredivisie title, Ajax fans have angrily awaited their teams' bus return to Amsterdam. Demanding general manager Edwin van der Sar's resignation. It took the players 2 hours to get inside. pic.twitter.com/7LtQEdXqm2

— (@ChrisvLFC) April 15, 2018

מאמן אייאקס הנוכחי אריק טן האח לא אמור להמשיך בתפקידו אחרי שהחליף בדצמבר את המאמן הקודם מרסל קייזר. אוהדי אייאקס לא אהבו את הכדורגל ההגנתי שלו, וכידוע אייאקס תמיד דגלה בכדורגל התקפי. העיתון "דה טלחראף" מתח ביקורת גם על ואן דר סאר ומארק אוברמרס: "הם היו צריכים לעשות את שיעורי הבית שלהם טוב יותר". טו האח טען אחרי המשחק שהשחקנים שלו צעירים מדי.


גם ג'ורדי קרויף התייחס לעונה הגרועה של אייאקס כשכתב בטורו השבועי: "בשבועות האחרונים אייאקס החלה לשחק רע. פער של עשר נקודות זה פער גדול יותר מדי וזה מדאיג אותי. לדעתי גם פ.ס.וו וגם אייאקס נפגעו מכך שהודחו מוקדם מגביעי אירופה, זה השפיע על היכולת שהן גם בליגה. הכדורגל ההולנדי מחפש את עצמו באירופה, בעוד שבאיטליה צריך להוריד את הכובע בפני השחקנים של רומא ויובנטוס".



לקרויף כואב מצבה של אייאקס. אולי הוא יסייע לה בעונה הבאה? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי