פיינורד הודיעה: יאפ סתאם יאמן את הקבוצה בעונה הבאה

יאפ סתאם
יאפ סתאם | טוויטר

המועדון פרסם רשמית על החתמת המאמן שיחליף את ג'ובאני ואן-ברונקוסט ויסגור מעגל. "מודה לזוולה ומתרכז כרגע רק בסיום העונה על הצד הטוב ביותר"

(גודל טקסט)
יאפ סתאם יאמן את פיינורד החל מהעונה הבאה. המאמן ההולנדי בן ה-46 חתם לשנתיים והוא יחליף את בן ארצו ג'ובאני ואן ברונקוסט, שהודיע כבר בחודש ינואר שיעזוב את הקבוצה בסיום העונה.


פיינורד הודיע על כך רשמית על החתמת מאמן זוולה, בו התעניינה עוד מתחילת השנה הקלנדרית, והגיעה לסיכום עם קבוצתו הנוכחית. "מאוד נהניתי בתקופה הקצרה שלי כאן, אבל כל מאמן שאפתן רוצה לנצל הזדמנות לעבוד במועדון כמו פיינורד", אמר סתאם.


המאמן היה אסיר תודה לזוולה והבטיח: "בחודשיים הקרובים אעשה את מירב המאמצים כדי שנסיים את העונה בטעם טוב. אני חושב רק על קבוצתי הנוכחית". ואכן, הקבוצה של סתאם נמצאת במאבקי הישרדות כשהיא מדורגת ה-15, במרחק נקודה אחת בלבד מהקו האדום. בפיינורד היו מרוצים. המנהל הטכני מרטין ואן ג'י סיפר: "עקבנו אחריו זמן רב. יש לו חזון ברור ורקורד מרשים כשחקן".


עבור סתאם מדובר בסגירת מעגל. הוא החל את הקריירה בזוולה ההולנדית ושיחק שם עונה אחת בליגה השנייה. בהמשך רשם קריירה עשירה גם בפ.ס.וו איינדהובן, מנצ'סטר יונייטד, לאציו, מילאן וגם באיאיקס בה סיים את הקריירה. גם את קריירת האימון שלו החל בזוולה, שם היה עוזר מאמן. ביולי 2014 הפך למאמן הראשי של אייקס ואחרי שנתיים עבר לאמן את רדינג אותה לא הצליח להביא לפרמיירליג. בתחילת השנה הנוכחית חזר לזוולה.



NIEUWS

Jaap Stam is per 1 juni 2019 de nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord:

— Feyenoord Rotterdam (@Feyenoord) March 6, 2019

 
כעת מעניין לראות מה יהיה היעד הבא של ואן ברונקוסט. האיש שהוביל את פיינורד ב-2017 לאליפות ראשונה מזה כמעט עשרים שנה, והוסיף גם שתי זכיות בגביע ההולנדי ובסופר-קאפ. בשבוע שעבר פיינורד הודחה מהגביע לאחר תבוסה 3:0 מול אייאקס, וקשה להאמין שתוכל להעפיל לליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי