טאדיץ' עדיין מאמין: "אני מקווה שדה ליכט יישאר באייאקס"

דושאן טאדיץ'
דושאן טאדיץ' | Gettyimages

הארכת חוזהו ("זה מועדון החלומות שלי"), השינויים הצפויים בסגל ("אוברמארס הבטיח לי שנתחזק"), הרצון לאמן לאחר הפרישה ("יש לי אובססיה לכדורגל"). מלך שערי הליגה ההולנדית בראיון לאחר החתימה

קבוצות: אייאקס
(גודל טקסט)
פרנקי דה יונג אמנם נמכר לברצלונה ומתיאס דה ליכט אמור לעזוב בקרוב, אבל דושאן טאדיץ', מלך שערי אייאקס בעונה החולפת וככל הנראה הכוכב הגדול ביותר שלה, האריך אתמול (שני) את חוזהו עד 2026, כאשר ב-2023 הוא אמור לפרוש ממשחק פעיל וצפוי לשמש כמאמן באקדימה של המועדון.


"אני מאושר לצאת למגרש האימונים וזה הדבר החשוב ביותר עבורי", סיפר טאדיץ' בראיון שהעניק לתקשורת ההולנדית לאחר החתימה. "היה לי חוזה לשלוש שנים נוספות, אבל בחרתי לפתוח ולהאריך אותו כי אני מאוד שמח כאן. אני אוהב את את הפילוסופיה ואת צורת החשיבה של המועדון ושמח להיות חלק ממנו. מערכת היחסים שלי עם הקהל, השחקנים והאנשים במועדון פשוט מצוינת. זה תמיד היה המקום בו רציתי להיות – מועדון החלומות שלי".


על כך שאלופת הולנד צפויה לשנות לחלוטין את פניה העונה: "השחקנים שצפויים לעזוב יחסרו לנו מאוד, אין ספק בכך, אבל אני בטוח שהמועדון יצרף שחקנים טובים ואיכותיים במקומם. המטרה שלנו היא להציב באייאקס רף קבוע: לזכות באליפות, בגביע ולשחק על באופן רצוף בליגת האלופות".




טאדיץ' הוסיף: "מארק אוברמארס (המנהל הספורטיבי) הבטיח לי שתהיה לאייאקס קבוצה חזקה ותחרותית העונה. זה דבר הכרחי, כי היריבות שלנו יגיעו עם יותר מוטיבציה לנצח אותנו. המטרה הראשונה שלנו היא להעפיל לליגת האלופות (אייאקס תתחיל את דרכה בסיבוב הרביעי) ואחר כך כמובן שנשאף לזכות בכל התארים בהולנד".


על כך שהוא עשוי לקבל את סרט הקפטן במקום דה ליכט שאמור לעזוב: "עדיין לא דיברנו על זה, אני לא יודע מה התוכניות, אבל הדבר החשוב ביותר עבורי הוא להנהיג על המגרש. אם סרט הקפטן יהיה על הזרוע שלי או לא, זה פחות חשוב עבורי. כל עוד דה ליכט שחקן של אייאקס, הוא הקפטן והוא יעשה את הכל עבור המועדון. הוא שחקן נהדר ואני מקווה שהוא יישאר איתנו. אם זה לא יקרה, אני אתגעגע אליו מאוד, בדיוק כמו שאני מתגעגע לפרנקי (דה יונג)".


הרצון שלו לאמן לאחר הפרישה: "יש לי אובססיה לכדורגל, זאת האהבה הכי גדולה שלי. אני אוהב להתמקד בפרטים הקטנים. לפני שזה יקרה, אתן את כל מה שיש לי עבור אייאקס בתור שחקן ורק לאחר מכן אחשוב על הצעדים הבאים שלי. אני אחד השחקנים המנוסים בקבוצה לכן יוצא לי לייעץ הרבה לחבר'ה הצעירים. זה תענוג להיות חלק מזה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי