צפו בתקציר: פנאתינייקוס ניצחה 1:2 את אייאקס במשחק הכנה

דוני ואן דה ביק
דוני ואן דה ביק | האתר הרשמי

מאקדה, ילד הפלא של מנצ'סטר יונייטד לשעבר, כיכב במדי קבוצתו נגד הדאבליסטית ההולנדית. ואן דה ביק כבש לזכות המארחת, שללא דה ליכט ודה יונג נראתה חסרת מחץ. בשבת: סופר קאפ נגד איינדהובן (18:55, ספורט1)

קבוצות: אייאקס
(גודל טקסט)

אחרי העונה המטורפת שעברה על אייאקס, בה היא זכתה באליפות, בגביע והגיעה עד חצי גמר ליגת האלופות בקמפיין סנסציוני, מועדון הפאר יפתח רשמית את עונת 2019/20 בשבת הקרובה עם הסופרקאפ ההולנדי נגד איינדהובן (18:55, שידור ישיר בספורט1). שבוע לאחר מכן כבר תחל הליגה ומיד אחר כך מוקדמות ליגת האלופות, שם תפגוש את פאוק סלוניקי.

לקראת הפתיחה העמוסה, הקבוצה סיימה היום (שני) את משחקי ההכנה שלה כשפגשה את פנאתינייקוס היוונית, אך לא הזכירה את הקבוצה שהלהיבה את אירופה בעונה שעברה והפסידה 2:1. ללא מתייס דה ליכט שעבר ליובנטוס, פראנקי דה יונג שכבר מזמן בברצלונה וחאקים זייך שקיבל מנוחה לאחר גביע אפריקה, המשחק הוטל על כתפיהם של דושאן טאדיץ' ודוני ואן דה ביק.

האחרון אמנם הצטיין, ואחרי שפדריקו מאקדה כבש בדקה ה-10 החזיר את אייאקס לתמונה עם שער נהדר בדקה ה-25, אבל זה לא הספיק. האיטלקי, שבעבר היה ילד פלא במנצ'סטר יונייטד, השלים צמד בדקה ה-48 והותיר את ההולנדים מבובלים. טאדיץ' עצמו בקושי הורגש, ומלבד ואן דה ביק נקודת האור אצל אייאקס היתה המגן דיילי בלינד. אייאקס לא הפסידה במשחקי ההכנה עד כה, וברגע הקריטי ביותר ההפסד הזה לא מצביע טובות לגבי העונה הקרובה. אולי לאחר שיצטרף הרכש החדש, אדסון אלברס, שחתם היום בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי