דיווח: איברהימוביץ' יעזוב את יונייטד אם לא תעפיל לאלופות

זלאטן איברהימוביץ'. כמעט הגיע לאנגליה בעשור הקודם
זלאטן איברהימוביץ'. כמעט הגיע לאנגליה בעשור הקודם | צילום: Gettyimages

הענק השבדי יעבור ל-MLS אם הקבוצה לא תשיג את הכרטיס למפעל היוקרתי, כך דווח ב"דיילי מירור"

(גודל טקסט)
זלאטן איברהימוביץ' מאיים לפי "דיילי מירור" שיעזוב את מנצ'סטר יונייטד אם לא תעלה לליגת האלופות בעונה הבאה. נראה שכרגע הדרך היחידה תהיה באמצעות זכייה בליגה האירופית. היום תשחק הקבוצה בבריסל נגד אנדרלכט במשחק הראשון ברבע הגמר (22:05, ספורט2).

ה"מירור" דיווח שחבריו של איברה משוכנעים שהוא יעזוב את יונייטד וישחק בשנה הבאה ב-MLS בלוס אנג'לס גלאקסי או בסין אם ה"שדים האדומים" לא יבטיחו את הכרטיס לאלופות. בנוסף הוא רוצה לראות הוכחות שהקבוצה מתכוונת לבנות בעונה הבאה תלכיד שירוץ לאליפות הפרמייר-ליג. החלוץ השבדי כבר רמז על כך בראיונות שקיים עם BT והטלוויזיה של יונייטד. 
 

חברו הטוב של איברה אמר ל"מירור": "הוא לא רגיל להיות שחקן של קבוצה במקום רביעי או חמישי. הוא אלוף ומצפה כל שנה לזכות בתואר. ב-15 השנים האחרונות הוא זכה ב-13 אליפויות". השבדי גם השחקן היחיד שזכה ב-13 אליפויות בארבע ליגות שונות. למרות גילו -35 – הוא השחקן הכי חשוב ליונייטד אחרי שכבש כבר 28 שערים העונה בכל המסגרות. 



איברהימוביץ'. הכוכב הגדול יעזוב בתום עונה? (Gettyimages)
 

ז'וזה מוריניו הבטיח לאיברה שהוא יקבל 200 מיליון ליש"ט לרכש וברשימת הקניות שלו נמצאים שחקנים כמו אנטואן גרייזמן (אתלטיקו מדריד), טימו בקאיוקו (מונאקו), איבן פרישיץ' (אינטר) וגם רומלו לוקאקו. 

בתוך כך, פורסם שוויין רוני כועס על מוריניו מכיוון שלא נכלל בסגל לאנדרלכט. הטענה הייתה שהצוות הרפואי קבע שהוא לא כשיר לחלוטין למרות שהתאמן, אבל רוני רצה מאוד לטוס לבלגיה. רוני, שכמעט עזב בינואר לסין, התלונן שמוריניו לא נותן לו כמעט צ'אנס לשחק. 

על הריב שדווח בין דויד דה חאה ומוריניו אמר המנג'ר: "אני לא מעוניין בספקולציות. אסור שהוא יהיה מושפע מכל הסיפורים על כך שריאל מדריד רוצה אותו. אנחנו משחקים במשחקים חשובים והוא חייב לשמור על פוקוס. אם נפסיד עוד משחק אחד בפרמייר-ליג הכרטיס לארבע המקומות הראשונים יהיה קשה מאוד להשגה ואם נפסיד בליגה האירופית אנחנו בצרות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי