קרויף: השפעת בוס באייאקס בולטת, מכבי עדיין נהנית ממנו

קרויף ובוס
קרויף ובוס | צילום: אודי ציטיאט

מנג'ר הצהובים שפע מחמאות למאמנו לשעבר, וביקר את ברצלונה: "הראתה את הצד הרע שלה נגד יובנטוס"

(גודל טקסט)
 ג'ורדי קרויף חילק מחמאות בטור שלו ב"דה טלחראף" לפיטר בוס אחרי הניצחון של אייאקס על שאלקה בליגה האירופית, והתייחס לחלקו של אקס מכבי תל אביב בהצלחה של המועדון מאמסטרדם.

"רואים את היד של בוס בקבוצה", אמר קרויף. "כבר שנה שעברה ראיתי כמה הוא טוב בניהול ההגנה וההתקפה במכבי תל אביב, ואני חושב שאנחנו מרגישים היטב את טביעת האצבע שלו בקבוצה גם חצי שנה אחרי שעזב. במכבי תל אביב יש סגל מבוגר יותר, אבל באייאקס יש הרבה צעירים ויותר קשה לעשות את מה שהוא עשה במכבי". 



שופע מחמאות. קרויף ובוס (אודי ציטיאט)

 

על המשחק נגד שאלקה כתב: "היא נחמד איך אייאקס לא איפשרה לגרמנים לשחק כדורגל. זה יכול לקרות כאשר אתה לא נותן להם את הכדור, אבל החוכמה היא שאתה מאבד את הכדור אתה לא מאפשר ליריב שליטה וזה אחד הדברים שבוס מתמחה בהם". 

ג'ורדי סיכם: "מאמנים רבים רוצים להגיע למצב כזה, אבל בודדים מצליחים לתרגם אותו על כר הדשא ובוס הצליח. אני גאה שהוא אימן במכבי תל אביב, כי ראיתי שאייאקס השתפרה כקבוצה והשחקנים השתפרו גם כבודדים". 



הראתה את הצד הרע שלה. ברצלונה (Gettyimages)

 

עם זאת, לא רק מחמאות היו בטורו של מנג'ר הצהובים, שמתח ביקורת על יכולתה של ברצלונה בליגת האלופות: "היא הראתה את הצד השלילי שלה מול יובנטוס. עכשיו נראה אם האיטלקים ירימו ידיים בגומלין כמו פאריס סן ז'רמן". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי