הרחקה לשנתיים ע"ת לליון ובשיקטאש על התפרעות אוהדים

אוהדי בשיקטאש
אוהדי בשיקטאש | Gettyiamges

הארגון אף קנס את שתי הקבוצות במאה אלף יורו בגין הבלאגן במשחק הראשון ברבע גמר הליגה האירופית. מחר (חמישי, 22:05): הגומלין החם באיסטנבול

(גודל טקסט)
כל ארבעת משחקי הגומלין ברבע גמר הליגה אירופית יתקיימו מחר (חמישי) ב-22:05, כשכל שמונת הקבוצות עדיין בתמונת העליה לשלב הבא. ביום שישי כבר תיערך חצאי הגמר.




מנצ'סטר יונייטד – אנדרלכט (1:1 במשחק הראשון)

השדים האדומים רוצים לחזור סוף סוף לליגת האלופות, ותיקו מאופס באולד טראפורד יספיק להם בעקבות שער החוץ מבלגיה. למרות הניצחון האחרון על צ'לסי בליגה ז'וז'ה מוריניו מאמין שהדרך הנוחה לעשות זאת היא דרך זכיה בליגה האירופית, ולראיה נתן מנוחה לזלאטן איברהימוביץ' ביום ראשון.

מנצ'סטר יונייטד ניצחה את חמשת משחקי הבית האירופיים האחרונים שלה, אלא שמצד שני, אנדרלכט לא הפסידה כבר חודש וחצי. הבלגים יהיו חייבים לכבוש, פעולה שביצעו כבר 70 פעמים העונה, והשער הדרמטי של לינדר דנדוקר במשחק הראשון הראה שזה אפשרי.


השער יעלה בהדחה?
 

בשיקטאש – ליון (ליון ניצחה 1:2 בצרפת)

מאמן בשיקטאש שנול גונש כבר הצהיר העונה כי: "שאיפתה של בשיקטאש היא אחת, לזכות בליגה האירופית". ההפסד בליון אמנם היה מאכזב אחרי שספגו שני שערים מרגיזים בדקות הסיום, אך שער החוץ של ראיין באבל נתן תקוות לטורקים.

ליון כבר איבדה מזמן סיכוי להגיע לליגת האלופות דרך הליגה, וגם הם מבינים כי התואר יכול לסדר להם עונה מוצלחת, ואולי אף לעזור להשאיר אלכסנדר לקאזט, המבוקש במגוון קבוצות בכירות. אחרי התפרעות האוהדים במשחק הקודם, אופ"א הזהירה כי אירועים בסגנון לא יעברו בשתיקה, והיא הענישה את הקבוצות בהרחקה על תנאי לשנתיים, בנוסף לקנס של 100,000 בפועל.


Lyon and Besiktas have both been given 2 year European ban by UEFA after crowd disturbances. pic.twitter.com/LgbyhLCgLJ

— Mootaz (@MHChehade) April 19, 2017
 

שאלקה – אייאקס (אייאקס ניצחה 0:2 בהולנד)

כבר שנים שאייאקס היא לא הרבה יותר משם אירופי עם היסטוריה, אך לא עם תארים. התואר הבינלאומי המשמעותי האחרון שלה היה ליגת האלופות בעונת 94/95, והאוהדים צמאים לחגוג בשטוקהולם עוד גביע לארון, אך לפני זה פטר בוס חייב לא לפשל עם היתרון המשמעותי מהמשחק הראשון.

מנגד החבורה מגלזנקירשן מציגה כושר נוראי ב-2017, ובחמישה עשר משחקיה האחרונים היא עומדת על 33% הצלחה בלבד. הר הגעש הכחול בפלטינס ארנה בהחלט יכול לעזור עם קאמבק חלומי, אך השחקנים יהיו חייבים להתעלות על עצמם מול סגנית מוליכת הטבלה ההולנדית.


רוצים שוב תואר אירופי. אייאקס
 

גנק – סלטה ויגו (סלטה ניצחה 2:3 בספרד)

האם יהיו שתי בלגיות בחצי הגמר? גנק מוליכה את הטבלה הבלגית המקוזזת, וחולמת על דאבל משודרג אחרי שבגביע הבלגי לא הצליחה לזכות. ויגו המשיכה מהניצחון הגדול במשחק הראשון לעוד ניצחון, בליגה על גרנאדה והיא תקווה להתגבר על שני השערים של הבלגים מספרד, בעקבותם גם ניצחון 0:1 ידיח את האורחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי