קטן גדול: יונייטד השיגה 0:1 בחוץ על ויגו משער של ראשפורד

מרקוס ראשפורד ואנטוניו ולנסיה
מרקוס ראשפורד ואנטוניו ולנסיה | AFP

חצי גמר הליגה האירופית, משחק 1: ראשפורד בן ה-19 כבש בבעיטה חופשית והעניק למוריניו שער חוץ קריטי לקראת הגומלין באולד טראפורד

קבוצות: סלטה ויגו
(גודל טקסט)

 אחרי ה-1:1 המאכזב בתחילת השבוע מול סוונסי בליגה מנצ'סטר יונייטד הפצועה התעשתה והשיגה הערב (חמישי) 0:1 יקר על סלטה ויגו בחוץ במשחק הראשון בחצי גמר הליגה האירופית. ז'וזה מוריניו קרוב מאוד לגמר הליגה האירופית. משחק הגומלין ייערך ביום חמישי הבא באולד טראפורד.

 

השדים האדומים קיבלו חזרה את הקשר פול פוגבה, ששב מפציעה. יונייטד יכולה הייתה לעלות ליתרון כבר במחצית הראשונה, אך יכולת נהדרת של השוער סרחיו אלבארס מנעה ממנה לעשות זאת. הספרדים מצידם, שחווים עונה מאכזבת למדי בליגה, ניצבים כעת בפני משימה לא פשוטה בכלל ואלא אם יקרה נס במשחק הגומלין בעונה הבאה הם לא יהיו באירופה.




בחצי השני היה זה מרקוס ראשפורד עם שער אדיר בבעיטה חופשית מ-25 מטר (67) שסידר את ניצחון החוץ היקר. ראשפורד, שכבש גם בשלב הקודם את השער שהעלה את יונייטד מול אנדרלכט, הוכיח שגם בגיל 19 לא מוקדם מדי לסמוך עליו. מורינו קיבל עוד חדשות טובות עם חזרתו של הבלם כריס סמולינג אחרי חןדש וחצי של פציעה. יחד עם זאת, כרגיל בזמן האחרון, הצוות הרפואי שוב יאלץ לעבוד שעות נוספות לאחר שאשלי יאנג, שנכנס בדקה ה-78, מתח את שריר הירך האחורי והוחלף על ידי סמולינג בדקה ה-90.


הרכבים
סלטה ויגו:
סרחיו אלבארס, פקונדו רונקאגליה, גוסטבו קבראל, הוגו מאיו (קלאודיו בובו, 91'), ג'וני קסטרו, דניאל ואס (חוסבאד סאנצ'ס, 74'), פבלו הרננדס, נמניה ראדויה, פיונה סיסטו, יאגו אספס, ג'ון גידטי.


מנצ'סטר יונייטד:
סרחיו רומרו, אנטוניו ולנסיה, אריק באיי, דיילי בלינד, מתאו דרמיאן, מרואן פלאיני, אנדר הררה, פול פוגבה, ג'סי לינגארד, הנריך מחיטריאן (אשלי יאנג 78' הוחלף על ידי כריס סמולינג, 90'), מרקוס ראשפורד (אנטוני מרסיאל, 80').


מהלך משחק
דקה 11
: הזדמנות ענקית למקומיים, אבל גיטדי שנותר לבדו מול רומרו נגח הרחק מהמסגרת.


דקה 20: ראשפורד סובב לפינה הרחוקה מקצה הרחבה, אלבארס התעופף נהדר והדף לקרן.


דקה 38:
ראשפורד הגיע למצב טוב בתוך הרחבה, אך מצא את סרחיו אלבארס הנפלא שוב במקום.


דקה 67: מנצ'סטר יונייטד עלתה ל-0:1. מרקוס ראשפורד כיפר בענק על ההחמצות עם שער אדיר בבעיטה חופשית ממרחק 25 מטר. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי