אנגליה בטירוף מהבעיטה החופשית של ראשפורד: סובב כמו בקהאם

מרכוס ראשפורד
מרכוס ראשפורד | AFP

השער החשוב של חלוץ מנצ'סטר יונייטד בניצחון החוץ על סלטה ויגו הפך ויראלי בן לילה. מוריניו: ""הוא מאלה שנשארים אחרי האימון ומתאמנים בבעיטות חופשיות"

(גודל טקסט)

מרכוס ראשפורד הוא הנכס הכי חשוב של מנצ'סטר יונייטד. הוא כבש אתמול עוד שער חשוב עם בעיטה חופשית נהדרת ב-0:1 על סלטה ויגו בספרד, וספק אם היה רואה דקות משחק אם זלאטן איברהימוביץ' היה כשיר. השדים האדומים קרובים לגמר מול – כנראה – אייאקס ב-24 במאי בשטוקהולם. 

עיתוני אנגליה התלהבו. "טיימס" כתב: "סובב אותה כמו דיוויד בקהאם", "גארדיאן": "הוא נתן ליונייטד את היתרון", ו-"טלגראף": "הטיל של ראשפורד". בתקשורת האנגלית התהלבו גם מפול פוגבה שקיבל ציון 8 בעיתונים. "דיילי מייל" כתב עליו: "הופעה מרשימה. חזר מהפציעה וגילה משחק מעולה". 

"הוא בן 19 והוא מאוהב בכדורגל", הסביר ז'וז'ה מוריניו את ההצלחה של החלוץ. ראשפורד הציב את יונייטד במצב טוב לעלייה לגמר למרות יכולת קבוצתית חלשה. מוריניו אמר: "הוא מאלה שאחרי האימון נשארים חצי שעה נוספת ומתאמנים בבעיטות חופשיות. זו המנטליות שלו. הוא עובד, עובד ועובד. הוא מאוד בוגר לגילו. הוא לא מצליח בגלל גילו אלא בגלל האיכות שלו".



TELEGRAPH SPORT Rashford rocket #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/Wa1P0TmxsE

— Neil Henderson (@hendopolis) May 4, 2017

 

על פציעה אפשרית של ראשפורד שהוחלף בדקה ה-80 אחרי שקיבל מכה ברגלו: "לא מודאג. הוא התחיל את המשחק עם בעיה קלה ולא רציתי להחריף אותה, אנתוני מרסיאל היה עוד זוג רגליים טריות". 

ההופעה הכללית: "פחות מרוצה מההופעה ויותר מהניצחון, יכולנו לכבוש יותר. בחצי היינו צריכים להוביל כבר 0:3. הגומלין? אם באולד טראפורד ירצו שננצח זה יקרה. נצטרך לתת כבוד לסלטה ויגו. היא הגיעה לחצי הגמר בזכות". 

וכמה מספרים על ראשפורד. זה היה השער ה-19 שלו בקריירה, אבל הראשון מחוץ לרחבה. הוא מדורג שני בכובשי השדים האדומים העונה בכל המסגרות עם 11 כיבושים, אחרי איברהימוביץ' שיש לו 28 שערים. רק קיליאן אמפבה בשכבת הגיל שלו באירופה כבש העונה יותר (24).



שני המאמנים מוריניו ובריסו. מה יהיה בגומלין?
 
 

הסטטיסטיקה לצידו של מוריניו אחרי שבכל שנותיה של יונייטד בגביעי אירופה היא עלתה בכל 18 הפעמים בהם ניצחה בחוץ לשלב הבא. מאמן סלטה, אדוארדו בריסו: "אני לא מחדש אם אומר שראשפורד מהיר ומסוכן מאוד. אני גם לא אחדש אם אומר ששום דבר עוד לא נסגר. ננסה להפתיע בגומלין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי