מונאקו הבטיחה מעשית אליפות עם 0:4 על ליל

פלקאו
פלקאו | AFP

אחרי 17 שנה, צמד של פלקאו קירב את ז'רדים לתואר, אמבפה רשם שני בישולים. 0:5 לא הספיק לפאריס סן ז'רמן, אמרי איבד עוד תואר

(גודל טקסט)

ההתקפה המרשימה והכוכבים הצעירים של מונאקו הובילו אותה הערב (ראשון) קרוב לצלחת. הקבוצה של לאונרדו ז'רדים הבטיחה מעשית את תואר האליפות השמיני בתולדותיה עם 0:4 על ולראשונה מזה 17 שנה תזכה הקבוצה להניף את צלחת האליפות לאחר שהיא רחוקה שלוש נקודות מפאריס סן ז'רמן עם הפרש שערים עדיף בהרבה ועם שני משחקים לעומת משחק בודד שנותר לפריסאים.


מונאקו – ליל 0:3

הקבוצה הכי מרשימה בצרפת התקרבה מאוד להנפת צלחת. כבר אחרי שש דקות רדמאל פלקאו הקפיץ את הקהל באצטדיון לואי השני אחרי בישול של תומאס למאר. קיליאן אמבפה, השם החם באירופה נכנס לעניינים ובישל בדקה ה-37 לברנרדו סילבה את השני. בדקה ה-69 הוא הוסיף בישול לרדמאל פלקאו שנעץ את השני שלו ואת האחרון הוסיף ג'וניור אלונסו עם שער עצמי. 102 שערי ליגה למונאקו, פלא שהיא האלופה?

פלקאו
פלקאו והחברים בטירוף עם ברנרד'ו סילבה (AFP)

סנט אטיין – פאריס סן ז'רמן 5:0
העונה של אונאי אמרי קיבלה חותמת כמאכזבת. לא רק התבוסה 6:1 לברצלונה שמחקה את ה-0:4 בפאריס, אלא גם אובדן הצלחת אחרי ארבע שנים רצופות בהן זכתה הקבוצה בתואר. כבר אחרי שתי דקות אדינסון קבאני נעץ את הראשון וה-34 שלו העונה בליגה בנגיחה, לוקאס מורה הכפיל בדקה ה-38 עם סיום נהדר ובדקה ה-72 קבאני הגיע ל-35 שערים העונה. גם מורה חגג צמד ויוליאן דראקסלר הוסיף את החמישי בתוספת הזמן. 0:5 מוחץ שלא יספיק לתואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי