פיטר בוס נגד מוריניו. דיווח: יונייטד תרכוש את מייקל קין

פטר בוס
פטר בוס | AFP

מאמן אייאקס לא מתרגש מדברי "המיוחד", שיפגוש אותו בגמר הליגה האירופית: "השחקנים שלו רעננים, הם יתכוננו בדיוק כמונו". בלם ברנלי ישוב עבור 25 מיליון ליש"ט

(גודל טקסט)
 בשנה שעברה פיטר בוס ישב על ספסל מכבי תל אביב כמאמן, היום הוא מככב על השער של ה"מירור" הבריטי ותוקף את ז'וזה מוריניו לקראת המפגש ביניהם בגמר הליגה האירופית. איזה שנה, איזה הבדל. 

ב-24.5.2016 פגש פיטר בוס באצטדיון טדי את מכבי חיפה בגמר גביע המדינה, וכעבור שנה בדיוק הוא יתייצב באצטדיון בשטוקהולם מול "המיוחד", עליו אמר: "אם אני רואה את ההרכבים של מוריניו לאורך העונה, הוא משחק עם הרכב שונה בליגה והרכב אחר בליגה האירופית. כל הטענות שלו כאילו השחקנים שלו עייפים זו לוחמה פסיכולוגית. השחקנים שלו רעננים, כי הוא משחק עם הרכבים שונים. הייתה להם הזדמנות לנוח ולהתכונן לגמר בדיוק כמו לשחקנים שלי".
 

דבריו של בוס הגיעו לאחר שמוריניו טען כי לאייאקס יתרון משמעותי בשל העובדה שהליגה ההולנדית נגמרה בתחילת השבוע ואילו השדים האדומים עוד ישחקו הערב מול סאות'המפטון (21:45 בספורטHD1) וביום ראשון מול קריסטל פאלאס. 




פיטר בוס. לא היסס וענה למוריניו בתקיפות (AFP)


אייאקס, שכידוע חלפה בחצי הגמר על פני ליון, שוויה רק 17 מיליון ליש"ט ומאמן מכבי תל אביב לשעבר משחק לעתים עם תשעה שחקנים מתחת לגיל 21 בהרכב, העמיד החודש את ההרכב הצעיר ביותר בתולדות הקבוצה בליגה ההולנדית. בוס הוסיף: "לא משנה כמה השחקנים שלי צעירים, הם לא יחששו. אנחנו משחקים בדרך של אייאקס, משמע כדורגל התקפי טוב. רק זה יכול לסייע לנו לזכות בליגה האירופית". 


בתוך כך, מי שסיכם כנראה על מעברו בעונה הבאה למנצ'סטר יונייטד הוא מייקל קין, בלם ברנלי שתג מחירו הינו 25 מיליון ליש"ט, כך מפרסם "דיילי מייל". בינואר 2015 הוא נמכר על ידי יונייטד לברנלי ב-2 מיליון ליש"ט, אבל מאז הפך לאחד הבלמים הטובים בליגה. הוא מרוויח כיום 25 אלף ליש"ט לשבוע וביונייטד ישתכר 100 אלף לשבוע. 


שחקן נוסף שעשוי להצטרף הוא חאמס רודריגס הקולומביאני, קשר ריאל מדריד שביממה האחרונה פורסם ברחבי העולם על סיכום שלו בשדים האדומים. עם זאת, ב"סאן" פורסם הבוקר כי השחקן יצטרף למועדון אך ורק במידה שיונייטד לא תצליח לצרף מועמדים אחרים לתפקיד.




קין. מצטרף להגנה של השדים האדומים? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי