ז'סוס עשוי לעבור לפ.ס.ז', וידיגאל ברשימות של ספורטינג

ליטו וידיגאל
ליטו וידיגאל | צילום: דני מרון

המאמן המוערך עשוי להחליף את אמרי המאכזב עבור שכר של 15 מיליון יורו, מאמן מכבי ת"א מועמד, גם סוזה ברשימות אך הפור עתיד ליפל על מטיאז קק מרייקה

(גודל טקסט)

העימות בין ליטו וידיגאל לג'ורדי קרויף שיצא באופן גלוי לתקשורת אחרי גמר הגביע יסתיים בכלל בעזרת קבוצה אחרת? על פי דיווחים בפורטוגל, ספורטינג ליסבון מחפשת אחר יורש לז'ורז'ה ז'סוס ושמו של אקס ארוקה נמצא חזק ברשימות.

ז'סוס עצמו עדיין משמש במשרה אך בפורטוגל גורסים כי הוא עתיד להחליף אונאי אמרי בפאריס סן ז'רמן עבור שכר של 15 מיליון יורו. ז'סוס שהגיע מבנפיקה בקול תרועה וקיווה להוביל את האריות לאליפות, לא עשה זאת בשנתיים האחרונות אך בספורטינג רוצים לתת לו את הקרדיט אלא שהסימנים מראים על פרידה.

וידיגאל עצמו נחשב לשם מוערך בכדורגל הפורטוגלי אחרי שהוביל את מועדון קטן כמו ארוקה להצלחה יחסית. במקביל, שמו של פאולו סוזה, עוד אקס צהוב נמצא ברשימות אך מי שמקדים את שניהם על פי מספר דיווחים הוא הוא הסלובני מטיאז קק שהוביל את רייקה לאליפות היסטורית בקרואטיה.

ג
ז'סוס, עובר לפאריס? (AFP)

אם ז'סוס אכן יעזוב תהיה זו הקבוצה השניה מבין שלושת הגדולות שנפרדת ממאמנה בתום העונה כשעת גם פורטו מחפשת אחר מאמן חדש לאחר פיטוריו של נונו אספריטו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי