נשיא פ.ס.ז': "200 אחוז שאמרי יישאר". וראטי:"לא חושב לעזוב"

אונאי אמרי
אונאי אמרי | צילום: gettyimages

נאסר אל חלאיפי נשמע מעודד אחרי הזכייה בגביע:" הייתה לנו עונה טובה, אבל יש מה לשנות". מטואידי: "יכול להיות שזה היה המשחק האחרון שלי בקבוצה

(גודל טקסט)

אחרי שלא הצליחה לזכות באליפות לראשונה מזה חמש שנים והודחה מליגת האלופות בשמינית הגמר מול ברצלונה אחרי המהפך הגדול בתולדות המפעל, פאריס סן ז'רמן התנחמה אתמול בגביע הצרפתי אחרי שגברה אמש (שבת) 0:1 על אנז'ה.

נשיא פ.ס.ז' נאסר אל חלאיפי אמר לאחר המשחק: "היה חשוב לנו לסיים את העונה עם הגביע, שזכינו בו בפעם ה-11. זאת לא הייתה העונה הכי טובה שלנו, אבל בכל זאת זכינו בשלושה תארים (יחד עם גביע הליגה והסופר קאפ). למרות שציפינו ליותר אנחנו מאושרים. היה משחק קשה וכל הכבוד לאנז'ה שלא ויתרה עד הרגע האחרון".

אל חלאיפי התייחס גם לעתיד המאמן אונאי אמרי: "תמיד אמרתי שיישאר, זה בטוח ב-200 אחוזים. הוא שמח פה ואנחנו שמחים איתו. נכון שיש הרבה דברים לשנות, אבל עכשיו זה לא הרגע לדבר עליהם".


וראטי. בינתיים, לא הולך לשום מקום (Gettyimages)

גם כוכב הקבוצה מרקו וראטי שמבוקש ביבשת על ידי מועדונים גדולים כמו ברצלונה ויובנטוס לא מתכנן לעזוב בקרוב את בירת צרפת: "מאמין שאהיה כאן בעונה הבאה, אני אדבר עם המועדון כמו שעשיתי כל השנה ויש לי עוד ארבע שנים בחוזה. אני לא חושב לעזוב, טוב לי כאן ואני במועדון גדול, ואני מאמין שנוכל לעשות דברים גדולים. יש לנו הזדמנות לזכות בשלושה תארים ויש לי את הכבוד לקחת חלק בפרוייקט כזה".

מי שנשמע אחרת הוא קשר אחר של הקבוצה, בלז מטווידי שאמר: "טוב לי כאן, אבל יכול להיות שזה היה המשחק האחרון שלי בקבוצה". הצרפתי בן ה-30 יסיים את חוזהו בפאריס בקיץ 2018, וטרם סיכם על המשך עתידו במועדון: "המועדון הגיש לי הצעה להארכת חוזה ועכשיו הכדור ברגליים שלי. צריך לשקול את היתרונות והחסרונות, הגעתי לפה ב-2011 וטוב לי ולמשפחה שלי פה, אבל שנה הבאה יש את גביע העולם וזאת תהיה החלטה קשה. נכון לעכשיו, אני בפאריס".


מטווידי. יעזוב אחרי הגביע? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי