ההתאחדות הצרפתית אישרה: ראניירי יאמן את נאנט

ראניירי. מקווה שנציג את אחד ממשחקנו הטובים
ראניירי. מקווה שנציג את אחד ממשחקנו הטובים | צילום: AFP

למרות שחוקי הליגה לא מאפשרים העסקת מאמן מעל גיל 65, הקבוצה קיבלו אישור והאיטלקי יחזור לאמן בצרפת בעונה הבאה

קבוצות: נאנט
(גודל טקסט)
קלאודיו ראניירי סיכם לשנתיים כמאמן נאנט, וכעת עם אישור ההתאחדות הצרפתית לכדורגל המינוי שיחזיר את האיטלקי לקווים צפוי לצאת לפועל.



מוקדם יותר נתקלה נאנט בבעיה מאשר שעל פי חוקי הליגה בצרפת, מאמן כדורגל לא יכול להיות מעל גיל 65 וראניירי עבר את הגיל הזה באוקטובר. המאמן שפוטר מלסטר לפני ארבעה חודשים סגר את כל תנאיו בפגישה בפאריס אתמול (שני). על פי הסיכום, הוא יביא איתו ארבעה עוזרים ואנשי צוות נוספים. כעת מנסים הצדדים למצוא פתרון לבעיה.




נשיא נאנט ולדמאר קיטה טען שמנהלת הליגה בצרפת אישרה את ההסכם, אך ההתאחדות מנעה אותו: "אני לא יודע למה הם עושים את זה. אנחנו רוצים אותו בשל הניסיון, כולם יודעים שהוא אימן את הקבוצות הגדולות באירופה", אמר והודיע שקבוצתו תדרוש שההסכם יאושר. קיטה האשים את ריימונד דומנק, מאמן נבחרת צרפת לשעבר ויו"ר ארגון המאמנים בצרפת, כמי שמתנגד לעסקה.


אגב, בצרפת טענו שלפני 10 שנים קיבלה לאנס אישור מיוחד להעסיק את גי רו, אז בן 68, וזאת רק לאחר מאבק ממושך. בעקבות הלחץ הציבורי, מעריכים כלי התקשורת בצרפת שראניירי יקבל בסופו של דבר את האישור לאמן את נאנט.



ראניירי בימיו כמאמן מונאקו. הגיל מונע חזרה לצרפת
ראניירי בימיו כמאמן מונאקו. הגיל מונע חזרה לצרפת (gettyimages)


נאנט נפרדה ממאמנה המצליח סרג'יו קונססאו שעבר לאמן את פורטו, ואילו ראניירי אמור לשוב לכדורגל הצרפתי  לראשונה מאז הדריך את מונאקו בין 2012 ל-2014. שמו של האיטלקי, שהוביל את לסטר לאליפות סנסציונית, הוזכר לאחרונה גם בהקשר של המשרה הפנויה בקריסטל פאלאס. הוא דחה גם הצעת ענק לאמן בסין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי