צפו ב-1:2 של אנגליה על סלובקיה, ובתיקו הדרמטי שחילצה פולין

ניית'ן רדמונד
ניית'ן רדמונד | AFP

האריות הצעירים נחלצו מפיגור מוקדם הודות לשערים של מאוסון ורדמונד ועלו לפסגת הבית. פולין חילצה 2:2 דרמטי מול שבדיה

(גודל טקסט)

המחזור השני באליפות אירופה עד גיל 21 נפתח הערב (שני), ובסיום המשחק הראשון השיגה נבחרת אנגליה ניצחון ראשון בתחרות בפולין כאשר רשמה 1:2 על סלובקיה. המארחת פולין סיימה בתיקו 2:2 דרמטי עם שבדיה.

אנגליה – סלובקיה 1:2
סלובקיה ניצחה במשחק הבכורה שלה ביורו 2017 כאשר הכניעה את המארחת פולין 1:2, אחרי שפיגרה משער בדקה הראשונה השלימה מהפך, אלא שהערב קרה לה בדיוק ההיפך – היא זו שעלתה ליתרון מהיר, ובסופו של דבר היא ירדה מנוצחת על ידי האריות הצעירים, שהחלו את הטורניר ב-0:0 מול שבדיה, אלופת אירופה מלפני שנתיים.

מרטין שריהן העלה את הסלובקים ל-0:1 בנגיחה בדקה ה-23 אחרי כדור קרן משמאל, אלא שהבלם אלפי מאוסון מסוונזי דחק מקרוב ואיזן בדקה החמישים וכעבור 11 דקות המהפך הושלם על ידי צמד כוכביה הצעירים של סאות'המפטון, אז ג'יימס וורד-פראוס בישל בכדור ארוך לניית'ן רדמונד שכבש את שער הניצחון.


פולין – שבדיה 2:2

מארחת הטורניר רצתה סוף סוף לנצח מול הקהל הביתי בלובלין, ונראתה בדרך הנכונה כשבדקה השישית מונטה כבש מבישול של קובנצ'קי. סטרנדברג ולארסון הפכו בבליץ מדהים של חמש דקות, והאוהדים הפולנים כבר החלו לנטוש אלא שאז, בדקה ה-89 זכתה הנבחרת האדומה-לבנה בפנדל ואותו קובנצ'קי איזן בפנדל קליל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי