במכבי תל אביב מחמיאים לאזולאי: "הפתעת המחנה, גם ג'ורדי לא יתעלם מזה"

אזולאי
אזולאי | אודי ציטיאט

הקשר ששב מהשאלה יפתח מול טיראנה (21:00, ספורט1) וזוכה למחמאות: "התיאום עם גולסה הדהים גם את הצוות". אצילי יערוך בכורה רשמית. לחץ אוהדים להשיב את אלירן עטר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תחל (21:00, ספורט1) באופן רשמי את העונה שלה במפגש מול טיראנה האלבנית. ג'ורדי קרויף עדיין לא השלים כמובן את הסגל שלו ובקריית שלום צופים הגעה של זרים חדשים בתקופה הקרובה. "אסור להיקלע ללחץ בנושא ולהחתים שחקנים כמו הברזילאים שהגיעו לכאן", אמרו בסביבת המועדון.

קרויף שינה את מרכז המגרש של הקבוצה לאחר עזיבתו של גל אלברמן. הקפטן שרן ייני הוסט קדימה ויצוות לשלומי אזולאי ולאייל גולסה. ההפתעה של מחנה האימונים באה מכיוון החשיבה המחודשת של ג'ורדי בנושא הקשר שלומי אזולאי ששב מעירוני קריית שמונה והפך להפתעה מבחינת השחקנים.

שחקן בקבוצה החמיא: "התיאום בין אייל גולסה לשלומי אזולאי הפתיע את כולם וגם ג'ורדי ועוזריו לא מתעלמים מהיכולות שלו". יחד עם זאת, לכולם ברור שהמאמן ממתין לשחקן זר שובר שוויון בקישור במקומו של רובן מיקאל.


שחקני מכבי תל אביב באימון המסכם (אודי ציטיאט)

עומר אצילי יערוך בכורה באגף ימין כשלעת עתה הוא עשוי לדחוק את דור מיכה לספסל. מיכה בכל אופן פצוע וייעדר בתקופה קרובה.

במקביל, הנושא בו עוסקים בקבוצה הוא מכירת החלוץ טל בן חיים ומציאת מחליף. השם החם מבחינת העונה הוא כמובן זה של חלוץ מכבי חיפה אלירן עטר. המאמן ג'ורדי קרויף שדיבר בסיום האימון המסכם עם מספר אוהדים הסביר כי הדרישות של מכבי חיפה גבוהות מאוד.

האוהדים עצמם עשויים להמשיך ולהגיע לאימונים במטרה להפעיל לחץ על מנת להשיב את עטר למועדון. ישנה סבירות שהמועדון יעדיף שחקן זר בעמדה והיו מי שאמרו: "חבל שוב לפספס את המועד להשיב את עטר למועדון".

הקהל מפעיל לחץ להשיבו, עטר (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי