מימר: "לא נשחק על תיקו", שכטר: "ושאש כבר הענישה אותנו"

שרון מימר ואיתי שכטר בהונגריה
שרון מימר ואיתי שכטר בהונגריה | אודי ציטיאט

בית"ר ירושלים ערכה מסיבת עיתונאים לקראת מפגש הגומלין בהונגריה אחרי 3:4 במשחק הראשון (חמישי, 21:30 בספורטHD1). המאמן: "לא נפקיר את ההגנה". ז'אורז'יניו צפוי לרדת לספסל, כ-600 אוהדים יגיעו מישראל

(גודל טקסט)

קשה לשכוח את המשחק הראשון בשבוע שעבר בין בית"ר ירושלים לוושאש ההונגרית. הקבוצה של שרון מימר עלתה ליתרון מהיר, עד המחצית נקלעה ל-2:1 ובדקה ה-52 ההונגרים כבר עלו ל-3:1 מהדהד. המדהים הוא שבדקה ה-87 החל המהפך ובסיום המשחק הצהובים-שחורים ניצחו 3:4 מטורף ושמרו על סיכוי להעפיל לסיבוב המוקדמות השני בליגה האירופית.

לקראת הגומלין מחר בהונגריה ׁׁ(החל מ-21:20 בספורט1 וב-HD), כשיתרונה של בית"ר נזיל במיוחד לאור שלושת שערי החוץ של ההונגרים ב"מושבה" בשבוע שעבר, ערכה בית"ר ירושלים את מסיבת העיתונאים הרשמית בהשתתפות המאמן שרון מימר והחלוץ איתי שכטר.

"ושאש קבוצה טובה מאוד ונצטרך להיות מרוכזים יותר מאשר במשחק הקודם כדי לעלות לשלב הבא", אמר שרון מימר, "ננסה לשחק כדורגל ולנסות לנצח. אנחנו לא מאמינים בלשחק על תיקו, נבוא כדי לשחק את המשחק הרגיל שלנו".

הגעתם של כ-600 אוהדי בית"ר למשחק: "הם חלק חשוב מאוד של הקבוצה ואנחנו שמחים שהם מגיעים".

אם יש שחקן ושאש שצד את עיניו: "יש לוושאש הרבה שחקנים טובים, היתרון שלהם הוא שמדובר בקבוצה מסודרת ומאורגנת".


האצטדיון שיארח מחר את הגומלין (אודי ציטיאט, הונגריה)


במקרה של ספיגה
: "כמו שאנחנו עושים תמיד, אם אנחנו עושים טעויות אנחנו דואגים לתקן אותן. לא היינו מרוצים ממשחק ההגנה שלנו, אבל אני בטוח שמחר יהיה יותר טוב. לא נבוא רק הגנה וגם לא נפקיר את ההתקפה. המטרה היא משחק מבוקר עם רצון להבקיע שערים".

איתי שכטר הוסיף בקצרה: "מצפה לנו משחק מאוד קשה, ראינו שוושאש קבוצה מאורגנת ושברגע שהורדנו את הראש נענשנו ישר. נצטרך לבוא מרוכזים מהדקה הראשונה. כמו שבמשחק הראשון אמרנו שהסיכויים 50-50, כך גם עכשיו. כל קבוצה יכולה לעלות ומי שתהיה מוכנה ומרוכזת יותר תעבור".


שכטר ומימר. יעלו לסיבוב המוקדמות השני? (אודי ציטיאט, הונגריה)

באימון המסכם לאחר מסיבת העיתונאים לא תרגל המאמן שרון מימר את ההרכב, אולם נראה כי מי שיאבד את מקומו ב-11 הוא הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו, מי שכבש את השער הראשון בשבוע שעבר ב-3:4. כ-600 אוהדים אמורים להגיע מישראל וללוות את הקבוצה, אחרי שבשבוע שעבר בפתח תקווה המשחק היה ללא קהל.

מאמן ושאש מיכאל אונינג אמר לקראת המשחק: "שיחקנו טוב מאוד בשבוע שעבר, למעט חמש הדקות האחרונות. אנחנו יכולים לעבור שלב, בבית שלנו עם הקהל שלנו יש לנו סיכוי טוב. תמאש ואשקו חוזר לסגל והוא שחקן שיכול לסייע לנו. אני סומך על השחקנים שלי שננצח. במשחק הראשון סבלנו מחוסר מזל, עשינו טעויות, דברים רבים קרו. למדנו מכך ואני מקווה שנחזור למסלול ונתגבר על זה".

הרכב משוער: בוריס קליימן, אנטואן קונטה, דן מורי, דוד קלטינס, טל כחילה, מרסל הייסטר, אריק סאבו, קלאודמיר פריירה, עידן ורד, חן עזרא, איתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי