ג'ורדי קרויף: עדיין יש לנו הרבה עבודה לעשות, צריכים להתחזק

עומר אצילי
עומר אצילי | אתר רשמי מכבי תל אביב

מוקדמות הליגה האירופית: מאמן מכבי ת"א דיבר אחרי ה-0:3 מול טיראנה (0:5 בסיכום). הצהובים יפגשו בשלב הבא את קיי אר רייקאוויק האיסלנדית

(גודל טקסט)

בלי קושי ממשי מכבי תל אביב עשתה היום (חמישי) את העבודה מול טירנה עם 0:3 בחוץ (0:5 בסיכום הכללי) ועלתה לסיבוב המוקדמות השני בליגה האירופית. ארון שוינפלד (49), ברק יצחקי (80) ואבי ריקן (86) כבשו את השערים לזכות מחזיקת הגביע הישראלית.  

הצהובים יפגשו את קיי אר רייקיאוויק האיסלנדית שניצחה 0:2 את סייניוקי הפינית (0:0 במשחק הראשון). המאמן ג'ורדי קרויף דיבר אחרי המשחק: היו לנו כמה סיטואציות שהם התקרבו לשער. היום הם הלכו קדימה ונתנו לנו מרחבים להתקפות המתפרצות. המטרה שלנו היא תמיד להגיע לשלב הבתים. עדיין יש לנו הרבה עבודה לעשות ולחזק את הקבוצה".

ההולנדי הוסיף: "אנחנו עובדים קשה כדי להגיע למצב אופטימלי, עם היכולת לשחק בשיטות שונות ולחץ גבוה. אנחנו בעצם באמצע הדרך לכיוון המטרה אותה אנחנו רוצים להשיג. בסיכום הכללי היו לנו שני משחקים טובים".

היריבה מאלבניה: "המשחק הראשון הותיר רושם טוב מאוד. אהבתי המשחק הטקטי של טירנה בנתניה. אני חושב שיהיו שחקנים משם שיתקדמו". ברק יצחקי, שחתם בקיץ על הארכת חוזה לשנה נוספת, אמר: "שמח שהצלחתי להבקיע, וגם בשביל השותף שלי בחדר (ריקן- מ.א). אבי ריקן דיבר גם הוא: "העמדה הקדמית יותר לא זרה לי ויותר נוחה לי. אנחנו מקווים להיראות יותר טוב. המטרה הייתה לעבור שלב ועשינו את זה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי