מאמן קיי אר רייקיאוויק: וידאר קיארטנסון חלוץ מעולה

וידאר קיארטנסון
וידאר קיארטנסון | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

ווילום טור יורסון מתכונן למפגש מול מכבי ת"א בסיבוב המוקדמות השני בליגה האירופית: "אני יודע שג'ורדי קרויף מאמן אותה". הקבוצה תבקש לבטל את משחק הליגה הקרוב כדי לצאת מוקדם לישראל

(גודל טקסט)
קיי אר רייקיאוויק רואה במשחק הבא שלה מוקדמות הליגה האירופית כמו משחק דרבי נגד וידאר קיארטנסון חלוץ מכבי תל אביב. ווילום טור יורסון, מאמן הקבוצה, אמר לאחר ה-0:2 אמש (חמישי) בחוץ על סייניוקי הפינית שלה 0:2 (0:0 במשחק הראשון): "אני מכיר במכבי תל אביב רק שני דברים. שיש לה חלוץ איסלנדי מעולה ושהמאמן שלה הוא ג'ורדי קרויף. עכשיו אתחיל לאסוף חומר על הקבוצה. אף אחד לא צריך לזלזל בהישג שלנו. עברנו קבוצה פינית הרבה יותר טובה ממה שאחרים חושבים".

 

האיסלנדים לוקחים ברצינות רבה את ההכנות למשחק הראשון בישראל בשבוע הבא. הקבוצה תבקש מההתאחדות האיסלנדית לבטל את משחק הליגה הקרוב בגלל לוח הטיסות הצפוף והצורך להיערך נגד קבוצה שעל הנייר אמורה להיות טובה ממנה. "אני מקווה מאוד שההתאחדות האיסלנדית תבין שצריך לתת גב לקבוצות שלה", אמר המאמן.


 

קיי אר רייקיאוויק תחזור מפינלנד רק ביום שישי וככל הנראה תצא כבר ביום שני לישראל, בגלל הטיסה הארוכה והרצון להסתגל למזג האוויר החם בארץ. העיתונים המקומיים דיווחו שקיארטנסון יבוא רענן למשחק נגדם לאחר שלא שותף בניצחון של מכבי ת"א על טירנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי