שרון מימר: על אליפות לא מדברים, אליפות עושים

שרון מימר
שרון מימר | אודי ציטיאט

מאמן בית"ר ל-103FM: "צריך להגיע מוכנים מנטלית לפלובדיב כדי שלא נופתע כמו במשחק הראשון מול ואשאש". על מערכת היחסים עם הבעלים: "לאוחנה וטביב יש מה להגיד, אבל עובדה שקלטינס שיחק כבלם"

(גודל טקסט)

"על אליפות לא מדברים, אליפות עושים", כך אמר שרון מימר, מאמן בית"ר ירושלים ל-103FM, "כבר בפלייאוף בעונה שעברה ראינו שאנחנו יכולים להתמודד ראש בראש עם הפועל באר שבע ומכבי תל אביב. הקיץ עוד התחזקנו, הוספנו עומק ויש לי סגל עם 20 שחקנים שכל אחד מהם יכולים להיות בהרכב. אני מאמין שאם נתחיל טוב ונהיה למעלה מתחילת העונה אז נוכל לתת פייט עד הסוף".

מימר חשף כי הפאזל עוד לא הושלם: "הקבוצה אמנם חזקה ורוצים עוד יותר לחזק אותה. מדובר בבלם ובחלוץ, שאני בטוח שנחתים לפחות שחקן אחד נוסף ושחקן טוב. זה גם אומר שיש לי את האפשרות לעלות בהרכבים שונים ומערכים שונים, כמו שעליתי מול ואשאש במשחק בהונגריה (0:3 לבית"ר)".

על צמד המשחקים מול פלובדיב בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית: "מה שקרה לנו עם ואשאש במשחק הראשון (ניצחון 3:4 לאחר פיגור 3:1 עד הדקה ה-88) יכול לקרות לנו גם מול הבולגרים. לכן מעבר להיערכות הטקטית צריך גם לבוא מוכנים מנטלית כדי שלא נהייה מופתעים. פלודביב טובה מואשאש? לא יכול לכמט את זה אבל בוא נגיד שהם ברמה מספיק טובה כדי שנוכל להסתבך אתם".

על מערכת היחסים שלו עם אלי אוחנה: "אלי מעורב בכל דבר, יש לנו הרבה שיחות דיונים וסיעורי מוחות ואני מאוד נהנה מקרבתו. לאוחנה וגם לאלי טביב יש מה להגיד והם אומרים, אבל לא כפו כלום. עובדה שדוד קלטינס שיחק כבלם".


על העבודה מול טביב:
"אני מאחל לכם לעבוד עם טביב שבועיים שלושה. אז תראו כמה הצןורה בה מציירים אותו בתקשורת רחוקה מהמציאות".


מימר חוגג עם השחקנים בהונגריה: "יש לי 20 שחקנים שכולם שווים הרכב" (אודי ציטיאט)

מימר צפוי להמשיך עם שלושה בלמים מול פלובדיב
בבית"ר ירושלים חזרו היום (ראשון) לאימונים לקראת צמד המשחקים מול בוטב פלובדיב בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. המשחק הראשון ייערך במושבה ביום חמישי (20:00).

האימונים נערכו באצטדיון בראשל"צ משום שלא רק טדי תפוס על ידי משתתפי המכביה אלא גם מתחם האימונים בבית וגן. מחר תתאמן בית"ר בשכונת התקווה ורק ביום שלישי תשוב לירושלים.

המאמן מימר מתכוון לתת את הקרדיט להרכב שפתח ביום חמישי האחרון בהונגריה נגד ואשאש (0:3) בגומלין הסיבוב הראשון וזה אומר לתת גם אשראי למערך שלושת הבלמים (טל כחילה, דן מורי ודוד קלטינס). אגב המאמן החמיא לכל שחקני הקבוצה על המשחק בהונגריה כשאמר להם פשוט: "כל הכבוד".

בבית"ר תהו מדוע ציון צמח ואבישי כהן, שלא נכללו בסגל למשחק, לא טסו עם הקבוצה להונגריה. במועדון כבר החליטו כי בנסיעה לבולגריה שגם השחקנים שלא יתלבשו ייסעו. צמח שהגיע הקיץ מהפועל עכו לא התלבש בשני המשחקים מול ואשאש. לכהן בן ה-22 נותרה שנה אחת בלבד בחוזה ורק במקרה שיאריך אותו הוא עשוי לצאת בהשאלה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי