בית"ר בהלם: ביקורת קשה על מימר, גם דן מורי חטף

אנטואן קונטה
אנטואן קונטה | צילום: אודי ציטיאט

הירושלמים מלקקים את הפצעים מה-4:0 ההזוי לבוטב פלובדיב ושוקלים צמצום בסגל לאור ההדחה מאירופה. הבלם ספג אש: "הוא מאבד כדורים ואיטי"

(גודל טקסט)

אכזבה אדירה ותסכול עצום בבית"ר ירושלים בלשון המעטה אחרי ההדחה הלילה (חמישי) ממוקדמות הליגה האירופית על ידי בוטב פלובדיב. התבוסה 4:0 גררה ביקורת על גם על המאמן שרון מימר, בעיקר בהחלטות שלקח.


בקבוצה דיברו על כך שההגנה הופקרה, כשמימר בחר לעלות רק עם קשר אחורי אחד בדמותו של דוד קלטינס, בעוד שקלאודמיר פריירה ישב על הספסל ונכנס רק במחצית השנייה. פרט למימר, עוד אחד מאלה ש-"זכו" לקבל ביקורת הוא דן מורי. "הוא מאבד מלא כדורים והוא איטי", האשימו בקבוצה את הבלם, היחיד שפתח בכל ארבעת המשחקים של הקבוצה בקמפיין האירופי.
 

לגבי הסגל, בקבוצה הודו שהסגל הרחב נבנה בין היתר למסע אירופי ארוך, וכעת לא מן הנמנע שהוא יצומצם במקצת. אחד השמות שמעוררים עניין הוא של יעקב בריהון, כשבהפועל אשקלון היו שמחים לראות אותו מצטרף.


שחקני בית

שחקני בית"ר עם הראש למטה. ביזו את הקבוצה (אודי ציטיאט)


המאמן שרון מימר דיבר לאחר ההדחה: "שיחקנו בצורה מאוד מאכזבת ולא ראויה למעמד הזה הם שיחקו טוב יותר וניצחו בצדק. לא הייתי הרבה זמן במשחק כזה שהכל היה בו לא טוב, לצערי זה חלק מהמשחק. המשחק של בוטב לא הפתיע אותי כי גם בישראל הם שיחקו טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי