יוסי אבוקסיס: יש לנו הרבה מה להרוויח נגד זניט

יוסי אבוקסיס עם סתיו פיניש
יוסי אבוקסיס עם סתיו פיניש | אודי ציטיאט

מאמן בני יהודה דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד קבוצת הפאר הרוסית: "מזג האוויר לא פקטור, ננסה להביא תוצאה טובה ללא קשר לתנאים". רועי גורדנה צפוי לפתוח

(גודל טקסט)

אחרי שעברה בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית את טרנצ'ין הסלובקית, תתמודד מחר (חמישי ב-20:30, שידור ישיר בספורט2) בני יהודה מול משוכה גבוהה בהרבה בדמות זניט סנט פטרסבורג הרוסית. המאמן יוסי אבוקסיס דיבר במסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק.

"המשחק יהיה בשעות הערב ולדעתי מזג האוויר לא פקטור ולא נותן לנו יתרון", פתח אבוקסיס, "ננסה להביא תוצאה טובה בדרכים אחרות ולא באמצעות מזג האוויר".

על יחסי הכוחות: "עוד מרגע ההגרלה כולם מדברים על זה שאין פה בכלל שוויון ברמה בינינו לבין זניט. אבל כבר היו דברים מעולם ולפחות במשחק הבית אפשר לעשות משהו. במשחק כזה שבו יחסי הכוחות ברורים לטובת הרוסים, יש לנו הרבה מה להרוויח. היריבה היא קשה מאוד. זה בכלל לא אותה רמה למרות שכבר ראינו שבכדורגל הכל אפשרי".

יוסי אבוקסיס. שומר על אופטימיות
שומר על אופטימיות. יוסי אבוקסיס (אודי ציטיאט)

על העומק של זניט: "אנחנו חושבים קודם כל לשמור על השער שלנו כי אתה לא יודע מאיפה תבוא הצרה. ראיתי את המשחק האחרון שלהם בליגה. יהיה קשה. יש שם כל כך הרבה שחקנים טובים כולל על הספסל. אלה שחקנים ברמות הכי גבוהות".

על רועי גורדנה: "חששנו שלא ישחק. עכשיו אני יותר אופטימי ומקווה שהוא יוכל לעלות ולעזור לנו".

ההגרלה: "כמובן שלא קיבלנו את ההגרלה מול זניט בשמחה. זה מועדון ענק, אחד הגדולים במפעל הזה. היא אחת המועמדות לקחת את המפעל הזה. הסיכוי קטן אבל לפחות אנחנו בבית, אני רוצה שניתן משחק טוב ונשיג תוצאה טובה גם בשביל הקהל שלנו".

ברק אברמוב וכפיר אדרי באימון. חולמים על סנסציה
ברק אברמוב וכפיר אדרי באימון. חולמים על סנסציה (אודי ציטיאט)

סתיו פיניש הוסיף על דברי מאמנו: "יש התרגשות. זניט היא קבוצה גדולה. כל השחקנים מתרגשים לקראת המשחק ומצפים שכבר יתחיל. אנחנו מכירים את רוב השחקנים שלהם. גם ראינו קטעי משחק שלהם והצוות המקצועי הכין אותנו לקראתם. אנחנו צריכים לבוא למשחק ולתת הכל גם אם מדובר בשחקן הכי טוב בעולם. אני מקווה שנצליח לעשות משהו יפה במשחק בעזרת השם".

מוטיבציה: "לא צריך מוטיבציה במשחק כזה. המוטיבציה היא מובנת מאליה. הפערים בינינו גדולים אבל נבוא לעשות את שלנו. אנחנו מגיעים יחסית בכושר טוב. ההגנה בסדר. אם נבוא וניתן מה שיש לנו מבחינה הגנתית, יהיה בסדר. כך אני מקווה".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, איציק עזוז, פז בן ארי, עיאד חבשי, בן תורג'מן, סתיו פינש, רועי גורדנה, אלמוג בוזגלו (מתן חוזז), נריוס ואלסקיס, מאוויס צ'יבוטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי