90 דקות לאלטמן בניצחון של פאו, בכורה לבן חיים בספרטה

שחקני פנאתינייקוס
שחקני פנאתינייקוס | טוויטר

מוקדמות הליגה האירופית, סיבוב שלישי: הקשר הישראלי היה שותף ל-0:1 הביתי מול קבאלה, שחקן הכנף נכנס בדקה ה-77 בהפסד לכוכב האדום. מילאן ניצחה

(גודל טקסט)
שלבי המוקדמות במפעלים האירופים עולים הילוך. הערב (חמישי) החל סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית ולא מעט בכירות הצטרפו לסבב המשחקים. מילאן המסקרנת גברה 0:1 על קראיובה הרומנית, פ.ס.וו איינדהובן הופתעה עם 1:0 לאוסייק מקרואטיה. בגזרת הישראלים, עומרי אלטמן ערך בכורה רשמית במדי פנאתינייקוס שניצחה 0:1 את קבאלה. טל בן חיים, ששמע על כך שהוא עתיד להתחרות על מקום בהרכב עם אמנואלה ג'יאקריני, עלה מהספסל בהפסד של ספרטה פראג.




פ.ס.וו – אוסייק 1:0

הפסד מפתיע לחבורה של פיליפ קוקו שעלתה בהרכב חזק יחסית עם הרכש מרקו ואן חינקל וגם המקסיקני הרווינג לוסאנו שנכנס כמחליף. למרות זאת שער של בורנה בארישיץ' בפנדל (57) ניצח את המשחק עבור האורחת והעניק יתרון משמעותי לקראת הגומלין.


פנאתינייקוס – קבאלה 0:1
עומרי אלטמן ערך בכורה רשמית במדי מועדון הפאר היווני ורשם 90 דקות מלאות. הירוקים השיגו ניצחון דחוק בזכות פנדל מוצלח של גיירמו מולינס בדקה ה-37. כדור העונשין נפסק לאחר נגיעת יד ברחבה של האזרים.


⚽ «Πλούσιος» στο… μάτι, «φτωχός» στο γκολ!https://t.co/hp0ID8gu0d#paoqab#panathinaikospic.twitter.com/HXDDLzReRc

— Όλα Πράσινα (@olaprasina1908) July 27, 2017


קראיובה – מילאן 1:0

אחת הקבוצות המסקרנות באירופה בקיץ הנוכחי, מילאן שהתחמשה בלא מעט שחקנים. הרוסונרי נכנסו למעגל המשחקים האירופי במטרה להעפיל לשלב הבתים של המפעל ועשו את זה בהרכב משני יחסית אבל עם מספר כוכבים ועם הסנסציה החדשה של המעודון פטריק קאטרונה שפתח בחוד. אחד משחקני הרכש, ריקרדו רודריגס השווייצרי כבש את שער הניצחון בדקה ה-44 וקירב את וינצ'נזו מונטלה לשלב הבא. לאונרדו בונוצ'י לא נכלל בסגל, אנדרה סילבה הפורטוגלי נכנס כמחליף בדקה ה-66.


| Fassone and Mirabelli saluting the traveling Milan fans before the game [via @danielemasphoto] #CraiovaMilan#ForzaMilanpic.twitter.com/6Xkt6qJWwr

— Milan Eye (@MilanEye) July 27, 2017
 


שטורם גראץ – פנרבחצ'ה 2:1

ניצחון חוץ חשוב לטורקים שמנסים להעפיל לשלב הבתים. סטפן הירלנדר העניק יתרון לגראץ בדקה ה-10 אך שער עצמי של דריו מארסיץ' (29) ושער של רומן נאוסטאדר כעבור שש דקות העניק מקדמה לחבורה של אייקוט קוצ'מאן.


הכוכב האדום בלגרד – ספרטה פראג 2:0

טל בן חיים, שהחל מאוחר את ההכנה בעקבות פציעה, נכנס בדקה ה-77, אך לא סייע לצ'כים להימנע מהפסד חוץ לקראת הגומלין בשבוע הבא. ריצ'מונד בואיקה (13) וגואלר קאנגה (65) כבשו לזכות הסרבים.


גנט – אלטך 1:1

ללא רמי גרשון וקני סייף פצועים ואור אינברום (90 דקות על הספסל) הבלגים סיימו בתיקו ביתי מאכזב מול היריבה האוסטרית. לואיס נג'וט מאהופ כבש לאורחים (5), קאליפה קוליבאלי מנע מהקבוצה הביתית הפסד (76).


אברטון – רוזמבורק 0:1
ויין רוני ערך בכורה רשמית בקדנציה השנייה שלו בגודיסון פארק, אולם מי שמנע מהטופיז מבוכה היה בכלל שחקן הגנה. לייטון ביינס כבש בדקה ה-65 בבעיטה מחוץ לרחבה וסידר למקומיים מקדמה לקראת הגומלין בסלובקיה בשבוע הבא.


⚽️ | They all count… #EFCmatchdaypic.twitter.com/m5yZ31RKzn

— Everton (@Everton) July 27, 2017


משחקים בולטים נוספים:

סטיאווה בוקרשט – בילבאו 1:1

(ריבאלדיניו 54 / לאפורט 21)
מארסיי – אוסטנד 2:4
(ולאר ז'רמיין 2, 57 ו-82, מורגן סנסון 32 / סבסטיאן סיאני 26 בפנדל, קנולדאדג' מוסונה 69) 
בורדו – וידאטון 1:2
(יונוס סאנקארה 18 ו-33 / מרקו שצ'פוביץ' 23)
בוטב פלובדיב – מאריטימו 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי