אופטימיות בפאניוניוס: "הגומלין ייראה אחרת לגמרי"

מיכאליס גריגוריו
מיכאליס גריגוריו | דני מרון

היוונים מרוצים אחרי ה-1:0 המינימלי מול מכבי ת"א, המאמן: "עמדנו במטרות שהצבנו, הצלחנו להגביל אותם". בתקשורת המקומית נכתב: "קיארטנסון השאיר את מכבי בחיים". שני האיראנים לא ישחקו גם בגומלין. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

התקשורת היוונית אופטימית אחרי ההפסד של פאניוניוס אמש (חמישי) 1:0 למכבי תל אביב. "שום דבר לא אבוד עבור פאניוניוס", נכתב "ספורט24", שגם בחר בקשר יאיא בננה לשחקן היציב ביותר של פאניוניוס. באתר "נובה ספורט" נכתב: "קיארטנסון השאיר את מכבי ת"א בחיים עם שער ניצחון שניות אחרי שגיורגוס מאסורס החמיץ שער".

מאמן פאניוניוס מיכאליס גריגוריו נשאל אם הוא מרוצה מההפסד המינימלי והודה: "ככה, ככה. הגענו כדי לעשות תוצאה שתשאיר את הגומלין מעניין והצלחנו לעשות את זה. רצינו להישאר בחיים ונשארנו. יצרנו גם מצבים טובים ושיטת המשחק הייתה להשאיר את היריבה כמה שיותר רחוק מהשער ואני חושב שזה עבד ברוב הזמן".

לשאלה אם זה מה שהוא ציפה לראות ממכבי ת"א ענה המאמן: "כן, ידענו שמכבי ת"א קבוצה טובה ושהשחקנים שלה יכולים לעשות את ההבדל בפעולות אישיות. הצלחנו להגביל אותם לפעולות בודדות טובות. הגומלין יהיה משחק אחר לחלוטין".

החלוץ הגרמני סאמד ישיל, שזעם על החלפתו, אמר בסיום: "נתנו את החיים שלנו למען הגומלין. היו לנו כמה רגעים גדולים וגם יכולנו להוביל".

מיכאליס גריגוריו. אופטימי (דני מרון)
מיכאליס גריגוריו. אופטימי (דני מרון)

שני האיראנים של הקבוצה מסעוד שוג'אי ואחסן חאג'ספי לא ישחקו גם בגומלין באתונה ביום חמישי הבא.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי