בן חיים וספרטה הודחו מאירופה, מילאן תהיה בפלייאוף

בונאבנטורה
בונאבנטורה | AFP

החלוץ מצא את הקורה, ב-1:0 לכוכב האדום. 0:2 לרוסונרי על קראיובה, אלטמן ופאו העפילו ולא יהיו מדורגים. איינדהובן הודחה, אברטון עלתה

(גודל טקסט)
משחקי הגומלין בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית נערכים הערב (חמישי) כשהעולות יאבקו על מקום בשלב הבתים. טל בן חיים וספרטה פראג ייאלצו להתמקד בליגה לאחר שנוצחו 1:0 על ידי הכוכב האדום בלגרד שהשלימה 3:0 בסיכום ושלחה את הצ'כים להתמקד בליגה. הניצחון גם קבע כי אם מכבי תל אביב תעבור את פאניוניוס, היא תהיה מדורגת בשלב הפלייאוף. 


מילאן השלימה את המשימה ותהיה בפלייאוף אחרי ניצחון 0:2 על קראיובה. גם בילבאו, אברטון ומארסיי יהיה שם. בורדו ואיינדהובן מצאו את עצמם מחוץ למסגרת אירופית.





ספרטה פראג – הכוכב האדום 1:0 (3:0 בסיכום)

טל בן חיים פתח על הספסל של אנדראה סטרמצ'יוני וכבר בדקה ה-19 ריצ'מונד בויאקה הגנאי סגר עניין אחרי ה-0:2 במשחק הראשון והוציא את הרוח מהמפרשים עבור הצ'כים. בן חיים נכנס בהפסקה אבל לא ממש הושיע למרות שמצא את הקורה. החבורה מבירת צ'כיה תנסה כעת לעשות עונה טובה בזירה המקומית.


מילאן – קראיובה 0:2 (0:3 בסיכום)

הרוסונרי יהיו בפלייאוף אחרי שהשלימו את המשימה מול הרומנים. ליאונרדו בונוצ'י נותר עדיין מחוץ לסגל אבל הקהל הביע אימון ו-65,700 אוהדים הגיעו לסן סירו במפגן תמיכה (שיא בשלב המוקדמות של הליגה האירופית). כבר אחרי תשע דקות, ג'אקומו בונאבנטורה העניק יתרון לווינצ'זו מונטלה. התגלית החדשה פטריק קאטרונה השלים בדקה ה-51 ושלח את המילאנזים צעד אחד משלב הבתים.



בונוצ'י וביגליה מוצגים לעיני אוהדי מילאן (מילאן, רשמי)


קבאלה – פנאתינייקוס 2:1 (3:1 בסיכום)

החבורה של עומרי אלטמן שפתח בהרכב הגיעה עם 0:1 מיוון אבל נקלעה לפיגור בדקה ה-51 אחרי שער עצמי של רודריגו מולדו הברזילאי. מארינוס אוזונידיס החליט להחליף את אלטמן בדקה ה-56 וכעבור שבע דקות הפיני רובין רוד איזן והרגיע את פאו. בריאן קבסאס הקולומביאני השלים מהפך (66) ושלח את היוונים לפלייאוף. 


וידאוטון – בורדו 0:1 (2:2 בסיכום, וידאוטון עלתה)

ההונגרים רשמו הישג נהדר כששלחו הביתה את החבורה של ז'וסלן גורבנק. אחרי 2:2 בצרפת, שער של הקשר סטופירה מכייף ורדה השלים הפתעה.


Oh my word, what a result!! Videoton knock out Bordeaux on away goals. What a scalp!!

— Tomasz Mortimer (@TMortimerFtbl) August 3, 2017

פנרבחצ'ה – שטורם גראץ 1:1 (2:3 בסיכום)

החבורה של אייקוט קוצ'מאן תהיה בשלב הפלייאוף אחרי שהשלימה את המשימה מול האוסטרים. שער של הרכש ממונאקו, נביל דיראר המרוקני בדקה ה-32 העניק לפנר יתרון וגם שער של פיליפ הופסק לא עזר לאוסטרים שהודחו.


פאוק סלוניקי – אולימפיה דונייצק 0:2 (1:3 בסיכום)

אקס מכבי חיפה אלכסנדר סטנוייביץ' יהיה בפלייאוף. רוברט מאק הסלובקי בדקה ה-24 וגויקו סימירוט הבוסני בדקה ה-45 הבטיחו לפאוק מקום בשלב הבא כמדורגת.


אלטאך – גנט 1:3 (2:4 בסיכום)

אשתקד גנט הדהימה את טוטנהאם בשלב 32 האחרונות, אך העונה תתמקד בליגה כשהיא סיימה את הפרק האירופי שלה. ללא אף ישראלי בסגל, מומי אנגמלאו הקמרוני (11) נתן יתרון למארחת אחרי 1:1 במשחק הראשון. דניאל מיליצ'ייביץ' איזן בפנדל בדקה ה-44 אך שטפן נוץ (76) וכריסטיאן דובראס (88) הקפיצו את האוסטרים לפלייאוף.


אוסייק – פ.ס.וו איינדהובן 0:1 (0:2 בסיכום)

הדחה מביכה לקבוצה של פיליפ קוקו. אחרי הפסד מפתיע בהולנד, הקרואטים הצנועים ידעו לצאת עם היד על העליונה גם בבית אחרי שער של פטר בוקאי כבר אחרי 25 דקות.



אוסייק השלימה הפתעה מול איינדהובן (AFP)


אתלטיק בילבאו – דינמו בוקרשט 0:3 (1:4 בסיכום)

הבאסקים גם הם יהיו מדורגים בפלייאוף. החבורה של חוסה סיגאנדה הסתדרה בקלות עם הרומנים. צמד של ראול גארסיה (24, 29) ושער של אריץ אדוריס הוותיק בדקה ה-86 סגרו סיפור.


רוזומברוק – אברטון 1:0 (2:0 בסיכום)

הטופיס שביצעו לא מעט רכש בקיץ יהיו בפלייאוף לאחר שהשלימו את המשימה מול הסלובקים. קל זה לא ממש הלך אבל שער של המחליף דומיניק קלאברט-לווין בדקה ה-80 הספיק לרונאלד קומאן. וויין רוני פתח בהרכב ורשם 86 דקות במדי מועדון נעוריו אליו חזר הקיץ.



רוני בפעולה, אברטון קרובה לשלב בתים (AFP)



לינגבי – קרסנודאר 3:1 (5:2 בסיכום)

הדנים קיוו להפתיע אבל החבורה איגור שאלימוב השלימה את המשימה עם ניצחון חוץ ותהיה מדורגת בפלייאוף. צמד של מאוריסיו פריירה האורוגוואיי (9, 22) סגר עניין מהר וגם שער מצמק של מיקל ריגארד ינסן בדקה ה-28 לא סייע לדנים. פנדל של פאבל מאמאב (89) השלים את המשימה.



משחקים נוספים:

אוסטנדה – מארסיי 0:0 (4:2 בסיכום)


מידטיילנד – ארקה גדיניה 1:2 (4:4 בסיכום)


אולקסנדריה
– אסטרה ג'ורג'יו 0:1 (0:1 בסיכום)


מאריטימו – בוטב פלובדיב 0:2 (0:2 בסיכום)


שקנדיה – טרקאי 0:3 (2:4 בסיכום)


דומזלה – פרייבורג 0:2 (1:2 בסיכום)



פולה אש – אוסטרסאנדס 2:1 (3:1 בסיכום)


לך פוזנן – אוטרכט 2:2 (2:2 בסיכום)


אפולון לימסול – אברדין 0:2 (2:3 בסיכום)



דינמו מינסק – א.א.ק לרנקה 1:1 (3:1 בסיכום)


דינמו זאגרב – אוד 0:0 (1:2 בסיכום)


שקנדרבו – מלאדה בולסלאב 1:2 (3:3 בסיכום, 2:4 בפנדלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי