תחושת החמצה בבני יהודה, בזניט התלהבו מצ'יבוטה

שחקני בני יהודה
שחקני בני יהודה | עד אבישי

במחזיקת הגביע אמרו אחרי ה-0:1 וההדחה מהליגה האירופית: "לנצח קבוצה כזו ולהיות מאוכזבים - אומר הכל". גורמים רוסים ביררו פרטים על הקונגולזי שהצטיין

(גודל טקסט)

תחושה מעורבת בבני יהודה בבוקר שאחרי ה-0:1 על זניט סנט פטרסבורג בגומלין הליגה האירופית אמש (חמישי). מחזיקת הגביע אמנם השיגה את אחד הניצחונות הכי גדולים של קבוצה ישראלית באירופה, אולם התוצאה לא הספיקה להעפיל ובקבוצה ביכו את ההחמצות.

"לנצח את אחת הקבוצות הגדולות ברוסיה ואחת העשירות באירופה ולשוב לישראל מאוכזבים אומר הכול ", אמרו במועדון שסיים את דרכו במפעל בסיבוב המוקדמות השלישי אחרי שהרוסים ניצחו 1:2 בסיכום הכללי. המאמן יוסי אבוקסיס זוכה לשבחים על עבודתו ועל החיבור המקצועי של הקבוצה הנמצאת בבנייה מחודשת. בקבוצה פרגנו למאמן " הכותרת היא – יוסי אבוקסיס הביס את רוברטו מנצ'יני", אמרו בסיפוק בבני יהודה.



הדיבורים בחדר ההלבשה היו על הפספוס הענק לעבור ולהדיח את זניט סנט פטרסבורג. "חבל על הגול של קוקורין באצטדיון המושבה בשבוע שעבר בתוספת הזמן. היו לנו את המצבים בדקות האחרונות להדהים את אירופה, כך מחברים כדורגל של לב ונשמה, זה המשחק שייתן את הביטחון לתחילת משחקי ליגת העל ", אמרו עוד במועדון.

השחקן המאוכזב מכולם היה מאוויס צ'יבוטה אשר התקשה להירגע מההחמצות הגדולות שלו בשלהי המשחק. צ'יבוטה תאר באוזני חבריו איך לא הצליח לכבוש לקראת הסיום ואלו דיברו אתו על הבישול הענק לאלמוג בוזגלו. אנשי זניט, ששוחחו עם גורמים בבני יהודה, התעניינו בנושא החלוץ הקונגולזי שמושאל ממכבי תל אביב ואמור לקבל בקרוב אזרחות ישראלית.

מאוויס צ'יבוטה (עדי אבישי)
מאוויס צ'יבוטה. התאכזב מההחמצות (עדי אבישי)

לשבחים זכו במיוחד רועי גורדנה שהפך לציר המרכזי של הקבוצה, מאור קנדיל, איציק עזוז, בן תורג'מן, פז בן ארי ואלמוג בוזגלו, כובש השער בדקה ה67, שחוזהו אמור להיות משודרג כבר עם שובה של הקבוצה לישראל. באח למשפחת בוזגלו צפה מהיציע באצטדיון לא אחר מאשר אבא יעקב. ראשי הקבוצה הבטיחו למאמן יוסי אבוקסיס חיזוק וההמתנה היא לשחקנים ממכבי תל אביב ומכבי חיפה והחתמת שני שחקנים זרים. הקבוצה הלילה ב-23:00 בישראל כששני השחקנים בן תורג'מן ועאיד חבשי, שנתקעו בנמל התעופה באיסטנבול ולא עלו עם חבריהם למטוס בנסיעה הלוך, יעמדו בפני ועדת משמעת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי