יצאו פראיירים: רק 3:3 לליון בבית מול בורדו

בורדו
בורדו | AFP

למרות שנותרו בעשרה שחקנים מהדקה ה-35, הלה גון הובילו ביתרון מבטיח 1:3 אבל ספגו שני שערים ממש בסיום ואיבדו את המאזן המושלם. 0:2 לניס על גנגאן בהופעת הבכורה של סניידר, סט. אטיין הביסה את אמיין

קבוצות: ליון בורדו
(גודל טקסט)
אחרי שהאלופה מונאקו גברה אמש 0:1 על מץ, המחזור השלישי בליגה הצרפתית נמשך הערב (שבת) כשבמוקד ליון סיימה ב-3:3 עם בורדו. בנוסף ניס גברה 0:2 על גנגאן בהופעת הבכורה של ווסלי סניידר וסט. אטיין הביסה 0:3 את העולה החדשה אמיין.


ליון – בורדו 3:3
ליון שרוצה העונה לקרוא תגר על פאריס סן ז'רמן ומונאקו במאבק על אליפות צרפת ספגה הערב (שבת) תקר בגלגלים כשהשמיטה יתרון כפול בדרך ל-3:3 בבית מול בורדו. התיקו היה איבוד הנקודות הראשון של הלה גון העונה אחרי שני ניצחונות בשני המחזורים הראשונים.




אחרי שנפרדו הקיץ משני הכוכבים שלהם, אלכסנדר לקאזט וקורנטין טוליסו, ניצלו בליון את הכסף (94.5 מיליון יורו) למלא את השורות עם הקשר ברטארנד טראורה מצ'לסי שכיכב באייאקס, החלוץ מריאנו דיאס מריאל מדריד ואת ממפיס דפאי, ששיחק בעונה שעברה כמושאל ממנצ'סטר יונייטד.



פקיר. כבש ראשון (AFP)


ליון הובילה הערב בבטחה 0:2 על בורדו משערים של נביל פאקיר וקני טטה (בישול של דפאיי) אלא שאז בדקה ה-35 התרומם סרג'י דרדר באוויר ותיקל בפראות את שחקן יריב. הספרדי ראה צהוב שני ואדום והותיר את חבריו בעשרה שחקנים. מלקום הברזילאי העניש מיד בשער ובורדו ירדה בפיגור 2:1.


טראורה בכדור חופשי ענק מ-30 מטר קבע 1:3 ללה גון אלא שהסיום היה כולו של האורחים. לוקאס לרגר הדני בדקה ה-88 ומלקום שהשלים צמד בתוספת הזמן וסידר נקודה לבורדו.
 

ניס – גנגאן 0:2

אחרי שני הפסדים רצופים, ניס השיגה ניצחון ראשון העונה אחרי שגברה בבית על גנגאן. ווסלי סניידר עלה להופעת בכורה בריביירה הצרפתית ובדקה ה-45 ז'אן-מיקאל סרי שמועמד לברצלונה בישל לאלאסן פלאה את ה-0:1 והוריד את קבוצתו למחצית ביתרון. עם פתיחת המחצית השנייה פלאה פרץ משמאל, חתך למרכז ובעט לשער ונהדף, אך הכדור הגיע לפייר-ליס מלו שהעביר לרמי וולטר שהכפיל מקרוב ל-0:2, תוצאה שהעניקה נקודות ראשונות ללוסיאן פאברה.



סניידר. הופעת בכורה בצרפת (AFP)


תוצאות נוספות

סט. אטיין – טרואה 3:0

(ז'ונתן במבה 13 מפנדל, בראיין באבו 40 מפנדל, 66)

מונפלייה – שטרסבורג 1:1

(דניאל קונגר 72/ אידריס סעדי)  

ראן – דיז'ון 2:2

(אנדומב מובלב 14, 46/ צ'אנג-הון קוון 51, ז'וליו טבארס 90+2 מפנדל)

טרואה – נאנט 1:0

(אמיליאנו סאלה 81)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי