צמד לניימאר, 2:6 ענק לפאריס סן ז'רמן על טולוז

ניימאר
ניימאר | Gettimages

הברזילאי ממשיך לפרוע שטרות, הפריסאים דרסו בעשרה שחקנים. גם ראביו, קבאני, פאסטורה וקורזוואה כבשו. רק 1:1 למארסיי

קבוצות: ליל
(גודל טקסט)
המחזור השלישי בליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון) עם שלושת המשחקים שנותרו, כשבמשחק המוקדם הפסידה ליל 2:0 לקון. החגיגה הגדולה הגיעה עם ה-2:6 של פאריס סן ז'רמן על טולוז בבכורה הביתית של ניימאר.



פאריס סן ז'רמן – טולוז 2:6

החבורה של אונאיי אמרי שמרה על 100 אחוזי הצלחה עם משחק שנראה לא קל והפך לשיוט. מקס גראדל כבש ראשון לאורחים בדקה ה-18 והשתיק את הפארק דה פראנס אבל אחרי 13 דקות ניימאר כבש מקרוב את שערו השני ואיזן. הברזילאי כבש בבכורה הרשמית ובבכורה הרשמית מול הקהל הביתי. אדריאן ראביו הפך בדקה ה-35 והרגיע את היציעים.


למרות עדיפות על כר הדשא, מרקו וראטי הורחק בצהוב שני בדקה ה-69 והשתולל לאחר מכן. המשחק המשוגע לא נרגע ואדינסון קבאני קבע 1:3 בפנדל בדקה ה-75. נגמר? ממש לא. שער עצמי של טיאגו סילבה החזיר את טולוז למשחק כעבור 4 דקות. בליץ של שמונה דקות סגר עניין. חבייר פאסטורה כבש את הראשון שלו העונה בדקה ה-82 ואחרי שתי דקות גם המגן לייבין קורזוואה הצטרף לחגיגה. הברזילאי הוסיף צמד ושלושה שערים בשני משחקים בדקה ה-90.



חגיגה של פאריס סן ז'רמן (AFP)



ליל – קון 2:0
פתיחת העונה של ליל עד כה מלאה בתהפוכות. במחזור הראשון גברה הקבוצה שסיימה את העונה שעברה במקום ה-12 0:3 על נאנט, אלא ששבוע לאחר מכן הובסה באותה תוצאה בידי שטרסבורג, וההפסד הביתי 2:0 לקון לא הוסיף חיוכים אצל מאמנה מרסלו ביילסה.


המגן דמיין דה סילבה העלה את האורחת ליתרון כבר בדקה החמישית, והתוצאה נותרה כך דקות ארוכות למרות נסיונות חוזרים ונשנים של ליל, שהתבטאו בהחזקת כדור עדיפה (61% אל מול 39%), קרנות (חמש מול שלוש) ונבדלים (שלושה מול אחד). בדקה ה-69 חתם איבן סנטיני הקרואטי את תוצאת המשחק.


מרסלו ביילסה
מרסלו ביילסה. מה יהיה עם ליל? (gettyimages)


מארסיי – אנז'ה 1:1
קלינטון נז'י הקמרוני העלה את המארחת ליתרון כבר בדקה ה-17, אך קוקו אקמבי השווה מבישול של אנג'לו פולגיני בדקה ה-70 וקבע את תוצאת המשחק, לא לפני שלוקאס אוקמפוס הורחק בדקה ה-94. מארסיי כבר עם תיקו שני ברציפות, וחמש נקודות מתשע אפשריות מאז פתיחת העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי