לדסמה צפוי לפתוח בבאר שבע: "חוזר לכושר המוכר"

כריסטיאן לדסמה
כריסטיאן לדסמה | Gettyimages

הקשר הארגנטינאי הוותיק של לוגאנו ישותף במשחק בטרנר ביום חמישי בליגה האירופית, המאמן: "אין לנו בשווייץ אווירה כמו בבאר שבע, צריך להתכונן למשהו שונה לחלוטין ממה שאנחנו מכירים"

(גודל טקסט)

ביום חמישי הקרוב תתארח לוגאנו בטוטו טרנר אצל הפועל באר שבע במחזור הפתיחה של שלב הבתים בליגה האירופית כשמצבה המקצועי רעוע.

הקבוצה השווייצרית הובסה אמש (ראשון) 3:0 ליאנג בויז והיא מדורגת במקום השישי (מתוך 10) עם 8 נקודות מתוך 21 אפשריות ו-9 שערי חובה לעומת 8 שערי זכות. המאמן פיירלואיג'י תמי שאימן בעונה שעברה את מונאס דאבור וקאיו בגראסהופרס, אך פוטר באמצע העונה, מרגיש את הלחץ.

"המנהל הספורטיבי שלנו נסע לעקוב אחריהם במשחק האחרון", אמר תמי. "הוא דיווח לי שיש שם אווירה חמה במיוחד ולא רק בגלל החום הכבד אלא בגלל האוהדים שדוחפים את הקבוצה קדימה. כולנו צריכים להתכונן למשהו שונה לחלוטין מכל הכיוונים. בשווייץ אין לנו מצבים כאלה, אבל אנחנו צריכים להתרכז במה שיקרה על כר הדשא. אני משוכנע שנשחק טוב יותר".

"חבל שאיבדנו את זה בתוך חמש דקות. שלשו דקות לסיום המחצית הראשונה ובתחילת השנייה, כי דווקא שיחקנו טוב לפני כן", התייחס תמי להפסד הכואב ליאנג בויז. נקודת האור הייתה השתלבותו של הרכש הבולט שהגיע הקיץ כריסטיאן לדסמה.

כריסטיאן לדסמה. מגיע לטרנר (gettyimages)
כריסטיאן לדסמה. מגיע לטרנר (gettyimages)

הקשר הארגנטינאי בן ה-34, ששיחק בלאציו בין השנים 2006-2015, מחלים מפציעה ושיחק 53 דקות. לדסמה צפוי לפתוח בבאר שבע, אך עדיין לא ברור כמה זמן ישחק. "הוא מתאמן טוב ומתחיל לחזור לכושר המוכר שלו".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי