סלביה תעלה בהרכב משני, בן חיים החלוץ: "לפעמים טוב להיפרד כדי לחזור"

טל בן חיים
טל בן חיים | אתר רשמי

בצ'כיה טענו שיריבת מכבי ת"א תשמור כוחות לקראת הדרבי ביום ראשון, וניתחו את סגנית האלופה: "משחקים כדורגל הגנתי ובונים על מתפרצות". צפו באקס שהגיע לפגוש את חבריו: "מרגיש בת"א, ספרטה זה כמו מכבי"

(גודל טקסט)

שעות ספורות לפני משחקה הראשון של מכבי תל אביב בשלב הבתים של הליגה האירופית נגד סלביה פראג (20:00, שידור ישיר בספורט1), בצ'כיה דיווחו כי היריבה עשויה לשחק בהרכב משני מול הצהובים. לפי סוכנויות הידיעות במדינה, מאמנה של סלביה, ירוסלב שילהבי, מתכוון לשמור כוחות בגלל הדרבי נגד ספרטה פראג ביום ראשון (19:00, שידור ישיר בספורט3).

שוער הפועל חיפה בעבר, פז'מיסל קובאר, שמשמש השוער השני בקבוצה אחרי יאן לסטובקה עשוי לפתוח מול הצהובים. גם תומאש נסיד שהיה אמור להשתלב רק במהלך המשחק עשוי לעלות ב-11, למרות שרק הגיע בהשאלה מבורסאספור. הוא עדיין לא פתח בהרכב הקבוצה ושיחק כמחליף במשחק הליגה האחרון. בעקיפין ייתכן שחלוץ ספרטה פראג טל בן חיים, שלא שיחק במשחק הליגה האחרון, מפחיד יותר מאשר הצהובים.

האקס אגב שמח מאוד על הגעת הצהובים לצ'כיה, והגיע לפגוש את חבריו. בנוסף גם התראיין לאתר הרשמי של המועדון: "באתי לראות חברים שלא ראיתי כבר חודשיים, התרגשתי מאוד אפילו לפגוש את הצוות הרפואי והמאבטחים. יצא לי לטייל איתם היום במרכז העיר והרגשתי כמו בתל אביב עם הרבה אוהדי מכבי שעשו לי דה ז'ה וו".

טל בן חיים עם ראיקוביץ'
טל בן חיים עם ראיקוביץ'. גם את המאבטחים הוא שמח לפגוש (מכבי ת"א)

על חזרה אפשרית: "אמרתי בעבר שיכול להיות שטוב להיפרד קצת בשביל לחזור בעתיד. אני משתדל לראות משחקים כשאני יכול, השנה מכבי וב"ש יילכו עד הסוף, הלוואי שבסוף שנה מכבי תהיה אלופה".

סלביה: "לא ראיתי את סלביה משחקים עדיין אז אין לי ממש טיפים לסלביה אלא אני יכול רק לקבל. יהיה משחק שווה כוחות כי הקבוצות הגדולות פה ברמה של הגדולות בארץ. יהיה להם את יתרון הביתיות אבל מכבי יכולה לעשות תוצאה טובה".

פתיחת העונה: "אני מתאקלם, הקבוצה פתחה פחות טוב. ספרטה זה מכבי ת"א של פראג, המועדון הכי גדול. היחס כלפינו הוא כמו היחס למכבי ויש ציפיות, אין להוריד את הרגל מהגז, בגלל זה כיף להיות חלק ממועדונים גדולים".

קיארטנסון. מדאיג את הצ'כים
קיארטנסון. מדאיג את הצ'כים (אודי ציטיאט)

בתקשורת הצ'כית הזהירו מיכולתו של וידאר קיארטנסון וציינו שלושה שחקנים שנמצאים בכושר הטוב ביותר. העיתון "דנש" הקדיש כתבה גדולה למכבי תל אביב וכתב שטל בן חיים הבלם נמצא בכושר הטוב ביותר שלו בקריירה, כשהשוער פרדראג ראיקוביץ' רוצה לעזוב בסיום העונה ולהשתלב בקבוצה גדולה בחו"ל. העיתון גם ניתח את היכולת של מכבי וכתב שלמרות המחמאות של המאמן הצ'כי, תחת ג'ורדי קרויף משחקת הקבוצה כדורגל הגנתי ובונה על מתפרצות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי