מאמן פלזן: "לא הופתעתי מב"ש, זו קבוצה איכותית"

גול פלזן
גול פלזן | אודי ציטיאט

פאבל ורבה החמיא לאלופת ישראל לאחר שניצח אותה 1:3, בתקשורת הצ'כית פירגנו קצת פחות: "שיחקה עם שלושה בלמים ושיחקה בצורה לא מסודרת"

(גודל טקסט)

 התקשורת הצ'כית ציינה שהרגע המכונן בניצחון של ויקטוריה פלזן על הפועל באר שבע (1:3) היה שער היתרון השני, אחרי שוואקמה הצליח להשוות. בעיתון "אי דנש" נכתב: "הישראלים השתלטו על המשחק והפגינו יכולת טובה במשך לפחות 15 דקות, עד שהשער השני שבר אותם. זה היה הרגע החשוב במשחק. הניצחון הראשון של פלזן העונה בליגה האירופית החזיר אותה לתמונת הסיכויים לעלות לשלב הבא".

בעיתון גם נמתחה ביקורת על ברק בכר: "פלזן ניצלה את העובדה שבאר שבע שיחקה עם שלושה בלמים כדי להגיע להרבה מצבים. באר שבע הייתה בלתי צפויה ושיחקה בצורה לא מסודרת. לפעמים עם כדורים ארוכים ולפעמים עם מתפרצות". על תאמש פקהארט נכתב: "הוא הגיע למצב כיבוש טוב ולא ניצל אותו".

דברים דומים נכתבו גם באתר הצ'כי אקטואלנה: "ברבע השעה הראשונה של המחצית השנייה הקלפים נטרפו אחרי שהצ'כים נתנו לשחקני באר שבע לחזור לעצמם". המאמן פאבל ורבה קיבל מחמאות כששלח שלושה שחקנים למגרש, ואלו כאמור עשו את השינוי – ביניהם אנדראס איבנצ'יץ' הוותיק בן ה-33 ששיחק בעבר במיינץ ובלבאנטה בין היתר ועשה את הבכורה שלו העונה: "האמנתי ביכולות שלו לנצל הזדמנויות. אני שמח שיש לנו סגל גדול ואני יכול לשלוף הפתעות", אמר מאמן צ'כיה בעבר בסיום המשחק. "יכולנו לכבוש אפילו יותר שערים, אבל אני מרוצה משלוש הנקודות".


פקהארט. לא ניצל את ההזדמנות (אודי ציטיאט)

ורבה דווקא שיבח את באר שבע בכך שאמר: "זה היה משחק בו האוהדים נהנו, כי שתי הקבוצות שיחקו כדורגל התקפי. באר שבע לא הפתיעה אותי, ידעתי שזו קבוצה איכותית. העובדה שסטיאווה ניצחה את לוגאנו משחקת לידיים שלנו, אבל אחרי שני משחקים הכל עוד פתוח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי