"טוני וואקמה הוא השחקן הכי גרוע של הפועל ב"ש העונה"

טוני וואקמה
טוני וואקמה | ערן לוף

התקשורת הרומנית נערכת לקראת המשחק בין אלופת ישראל לסטיאווה בוקרשט (חמישי ב-20:00, שידור ישיר בספורט4), וסיקרה בהרחבה את היריבה ביכולת של הכוכב הניגרי: "המוטיבציה שלו ירדה לאפס אחרי הכישלון בצ'מפיונס"

(גודל טקסט)

אם מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, קצת מיואש מהירידה ביכולתו של טוני וואקמה העונה, אולי הוא צריך לתלות בחדר ההלבשה העתק של הכתבה שפורסמה עליו הבוקר (שלישי) בעיתון "גאזטה ספורטורילור" שכינה את וואקמה: "השחקן הכי גרוע אצל הפועל באר שבע העונה בליגה".

לפני המשחק בין אלופת ישראל לסטיאווה בוקרשט (חמישי ב-20:00, שידור ישיר בספורט4), העיתון הזכיר שוואקמה ששיחק בעבר ברומניה היה מבוקש בסטיוואה בעבר, אבל העונה הוא לא בכושר ולא כבש אפילו שער אחד בשישה משחקים לעומת 14 בעונה שעברה. וואקמה שיחק בשלוש קבוצות רומניות לפני שעבר לישראל: אוניברסיטטה קלוז', ארייסול טורדה ופטרולול פלוישטי.

הרומנים גם משווים בין וואקמה לדניס אליבק שלא כבש אף שער בליגה. וואקמה כבש במוקדמות של גביעי אירופה חמישה שערים לעומת שניים של אליבק. שניהם כבשו את שערי הליגה האחרונים שלהם בעונה שעברה. אליבק כבש לאחרונה ב-13 במאי ו-וואקמה ב-25 באפריל. בעיתון נכתב: "וואקמה מחקה את אליבק כאשר בשנתיים האחרונות הוא שיחק טוב מאוד והיה אחד השחקנים הבולטים של הפועל באר שבע וכל הליגה הישראלית, בעוד השנה הוא אחד החלשים והמוטיבציה שלו ירדה לאפס אחרי הכישלון לעלות לשלב הבתים".

וואקמה. המוטיבציה ירדה לאפס
וואקמה. המוטיבציה ירדה לאפס (דני מרון)

בכתבה גם מוזכרות הטענות של וואקמה נגד סטיאווה שרצתה לרכוש אותו והתנהגה אליו בצורה לא הוגנת בקיץ 2013. "נפגשתי אז עם ממה סטויקה והוא אמר שהוא רוצה שאעבור בדיקות רפואיות. אמרתי לו שאין לי בעיה ואז הוא טען שאני פצוע ברגל. הרגשתי שסטיאווה עובדת עלי".

בתוך כך יצאו כלי תקשורת אחדים נגד הכתבה שפורסמה בעיתון אתמול וטענה כאילו לסטיוואה בוקרשט יהיה קל לנצח בגלל שבאר שבע נמצאת במשבר. באתר של אוהדי סטיוואה נאמר: "זו טעות לצייר את באר שבע כרגע כקבוצה חלשה. לשתי הקבוצות יש עונה לא טובה בליגה ועונה טובה יותר באירופה כך שלא יהיה משחק קל לסטיוואה. אנחנו צריכים להיזהר מהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי