פיליפנקה: המצב שלנו ושל אסטנה בעייתי, ננסה לקחת נקודות

איגור פיליפנקה
יגור פיליפנקה | אריאל שלום

בלם מכבי תל אביב לקראת ההתמודדות בחמישי (18:00, ספורט1) מול הקזחים: "שני המשחקים מולם יקבעו מי תמשיך להילחם על העפלה". מוז'יקוב קשר אסטנה: "טל בן חיים נהדר למרות גילו"

(גודל טקסט)

"המצב שלנו ושל אסטנה בעייתי בבית. לכן, ננסה לקחת נקודות בכל משחק", כך התייחס בלם מכבי תל אביב איגור פיליפנקה למשחק הקרוב מול אסטנה במחזור השלישי של שלב הבתים בליגה האירופית. הבלארוסי העניק ראיון לאתר הרשמי של הקזחים והחמיא: "אסטנה היא הקבוצה הכי טובה בקזחסטן בשלוש השנים האחרונות וחברה קבועה בשלבי הבתים. יש לי שני חברים בלארוסים בקבוצה והם אמרו דברים טובים על המועדון ועל העיר. אני בטוח שיהיה משחק גדול", אמר הבלם.

"שתי הקבוצות באותה רמה ושני המשחקים הקרובים יקבעו מי תמשיך להילחם על העפלה מהבית", הוסיף פיליפנקה והמשיך: "ויאריאל היא הפייבוריטית בבית, אבל אני יכול להגיד שאפשר לנצח אותה. נראינו טוב נגדם ואני חושב שגם לאסטנה יש סיכוי לקחת נקודות מהספרדים". הבלארוסי הביע גם חשש: "שמעתי שאסטנה משחקת על דשא סינטטי ונצטרך להתאקלם. זה יתרון לאסטנה".

קשר אסטנה סריקז'אן מוז'יקוב התייחס גם הוא למשחק: "לא אהיה מקורי, אבל ברור שאין יריבות קלות בשלב הבתים בליגה האירופית. כולם ראו את הרמה של ויאריאל וסלביה. אלו שתי הפייבוריטיות בבית. לכן, נגד מכבי נשחק רק כדי לנצח. בשבועיים האחרונים הקדשנו את עצמו לנתח את מכבי וללמוד את החולשות שלה והנקודות החזקות שלה על מנת לקחת כמה שיותר נקודות משני המשחקים הקרובים".


בן חיים. גם באסטנה יודעים להעריך אותו (דני מרון)

מוז'יקוב הפגין בקיאות בהיסטוריה של הצהובים: "אני יודע שמכבי היא אחת הקבוצות המפורסמות והוותיקות בישראל. יוסי בניון, אגדת כדורגל בישראל, הבקיע בקזחסטן נגד קייראט. אציין את פיליפנקה מנבחרת בלארוס, למכבי יש שוער טוב, הסרבי פרדראג ראיקוביץ', טל בן חיים נהדר למרות גילו, טינו סוון סושיץ' מצוין ובכלל, מכבי קבוצה לא רעה אם שילוב של ניסיון וצעירים וכמובן יש לה פיגורה כמו ג'ורדי קרויף על הקווים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי