בכר: "העברתי מסר לכל המועדון, נראה אם זה יעבוד מחר"

אליניב ברדה וברק בכר
אליניב ברדה וברק בכר | דני מרון

מאמן הפועל באר שבע התכונן לקראת המפגש מול סטיאווה בוקרשט (חמישי, 20:00, ספורט4): "יש להם את הכוכבים הבאים של נבחרת רומניה", בכר סרב להתייחס לגל השמועות אודות שחקני האלופה

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ערכה היום (רביעי) את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק מחר (חמישי, 20:00, ספורט4) מול סטיאווה בוקרשט במחזור השלישי בשלב הבתים של הליגה האירופית. האלופה חזרה לנצח בליגה עם 1:3 מרשים על הפועל רעננה, אך במהלך מסיבת העיתונאים בחרו ברק בכר ואליניב ברדה להתעלם מסערת השמועות אודות שחקני הקבוצה. 



אלופת ישראל השיגה עד כה ניצחון (על לוגאנו) והפסד (לוויקטוריה פלזן) והיא יודעת שניצחון ביתי הכרחי כדי להישאר בתמונת העלייה. הקבוצה הרומנית מובילה את הבית עם שש נקודות מתוך שש אפשריות. ברק בכר פתח את מסיבת העיתונאים וסיפר: "מדובר בקבוצה מאוד מנוסה במפעלים האירופיים, שניצחה את שני המשחקים הראשונים. יש להם שחקנים צעירים שמסומנים ככוכבים הבאים ברומניה, לצד שחקנים ותיקים. אנחנו חוזרים לטרנר אחרי הרבה זמן ואנחנו רוצים לעשות משחק טוב לעיני האוהדים שלנו ולנצח".


החשיבות של הימים הקרובים כשבשבוע הבא מכבי תל אביב תגיע לטרנר: "אין קשר בין המשחקים. לשמחתי ניצחנו את רעננה למרות שלא שיחקנו טוב. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לחשוב יותר מדי רחוק. המשחק הזה הוא הכי חשוב כרגע ונעלה עם ההרכב הכי טוב שאנחנו יכולים להעמיד".


ברק בכר. מוכן (דני מרון)
ברק בכר. מוכן (דני מרון)


השינויים בגלל היכולת: "אעשה את השינויים שאני חושב שצריך לעשות. יהיו שינויים כבר במשחק מחר, תחכו. השחקנים ידעו בדיוק מה לא היה טוב עד עכשיו". 



איכות היריבה: "יש לנו מספיק מידע, אנחנו לא צריכים ששחקן כזה או אחר יגלה לנו. אנחנו יודעים את היתרונות והחסרונות, ואנחנו באים לנצח. הסגל של סטיאווה הוא אדיר ואני לא חושב שתהיה משמעות לחסרון של דניס אליבק ומיחאי פינטילי".



המסר לשחקנים: "האחריות היא שלי וגם את עצמי אני בודק במה אני לא בסדר. העברתי את המסר לשחקנים. אנחנו מסיקים ביחד כקבוצה את המסקנות. זה לא שרק מישהו אחד אשם. נראה האם זה יעבוד מחר".


ההצהרות של סטיאווה שהם באים לקחת שלוש נקודות: "אנחנו משחקים בבית ואנחנו תמיד שואפים לנצח במגרש שלנו. אני לא מסתכל על המשחק השני ברומניה. התוצאה שתשביע אותי תהיה ניצחון, לא משנה כמה".


הגישה: "הגישה והדרך תמיד יותר חשובות מהתוצאה, וכולנו ביחד נדאג שזה מה שיקרה. גישה טובה מביאה בסוף את התוצאות".

 


בכר מלהטט באימון
בכר מלהטט באימון המסכם (דני מרון)
 


על אליניב ברדה והפצועים: "אליניב חוזר סוף סוף לסגל".


הסגל שנרשם לאירופה
: "לא יכולתי לדעת ששיר צדק ומיגל ויטור לא יוכלו לשחק באירופה ולכן לא רשמנו את מתן אוחיון ברשימת השחקנים לאירופה". מאמן האלופה נשאל על השמועות לגבי מיכאל אוחנה והסמים, אך אנשי באר שבע בחרו להתעלם באלגנטיות.


אליניב ברדה הוסיף: "לא יצא לי עוד לשחק מול קבוצה ברומניה. סטיאווה קבוצה עם ניסיון במפעלים באירופה ואנחנו ננסה לעשות את המקסימום". 


החזרה לסגל: "תמיד כיף לחזור לסגל. זה יתרון שאני חוזר למשחק בית בטרנר עם הקהל שידחוף אותנו באירופה. אני מאמין בקבוצה שלנו ובכך שאנחנו יכולים להוציא תוצאה טובה".


אליניב ברדה. פעם ראשונה מול קבוצה רומנית (דני מרון)
שמח לחזור. ברדה (דני מרון)
 


החזרה מפציעה: "הייתה חזרה לא פשוטה, כי הייתה פציעה טורדנית בשריר שהוא משקר".


מצב הקבוצה: "אנחנו עומדים לפני משחק חשוב ולכן אני מעדיף לא להתייחס למה שהיה פה בתקופה האחרונה".


הרכב משוער: דודו גורש, בן ביטון (דור אלו), לואי טאהא, חאתם עבד אלחמיד, מיהאי קורהוט, ג'ון אוגו, מהראן ראדי, מאור מליקסון, דן איינבינדר, טוני וואקמה, בן שהר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי