מאמן סטיאווה בוקרשט: "לא יודע למה לא החתמנו את טוני וואקמה בזמנו"

טוני וואקמה
טוני וואקמה | אודי ציטיאט

ניקולאי דיקה דיבר במסיבת העיתונאים לקראת הפועל ב"ש (חמישי ב-20:00, שידור ישיר בספורט1): "מוטרד מהשיטות השונות של בכר ומהטקטיקה בה יבחר מחר". הקפטן: "לא אחשוש לחזור לרומניה אם לא ננצח"

(גודל טקסט)
סטיאווה בוקרשט תתארח מחר (חמישי ב-20:00, שידור ישיר בספורט1) בטרנר אצל הפועל באר שבע כשהיא מוליכה את בית ז עם מאזן מושלם של שש נקודות משני משחקים. מוקדם יותר דיברו המאמן, ניקולאי דיקה, והקפטן פלורין טנסה במסיבת העיתונאים לקראת המשחק.


טנסה פתח ואמר: "למשחק יש חשיבות גדולה ומכרעת. אם סטיאווה תנצח זה אומר שעולים לשלב הבא. בטוחים בעצמנו מאוד. אנחנו בדרך הנכונה ומשיגים תוצאות. נקווה שגם מחר ננצח ונישאר ראשונים בטבלה".

 

טנסה נשאל מאיפה הביטחון שלו לגבי הניצחון לאור העובדה שב"ש בקושי מפסידה בבית וענה: "התוצאות שהשגנו עד עכשיו נותנות לי תחושה שגם פה אפשר להוציא תוצאה טובה".


שחקני סטיאווה בוקרשט. באים לנצח

שחקני סטיאווה בוקרשט. באים לנצח בטרנר (AFP)


החיסורים בקבוצה, בדגש על הקפטן הקודם דניס אליבק שהושעה לאחר שזרק את סרט הקפטן:
"לא משנה מי משחק ומי חסר. הכי חשוב שמחר נשחק כמו קבוצה ואז התוצאות יגיעו מעצמם".


ההרגשה להיות הקפטן החדש: "כבוד גדול בשבילי להיות הקפטן. תמיד חלמתי על סטיאווה וכבוד גדול בשבילי לייצג את הקבוצה עם סרט הקפטן".

האמירות של ג'יג' בקאלי שרוצה 18 נקודות מ-18 אפשריות: לא חושב שאחשוש לחזור לבוקרשט אם לא ננצח, יש חשיבות להשיג את הנקודות כי זה גם נקודות דירוג עתידיות".

למה הם מכוונים להשיג ארבע נקודות ולא שש: "את החישובים נעשה על הדשא. גם אם לא נעשה תוצאה טובה נקווה להיות במקום טוב".


ג'יג'י בקאלי. טנסה לא חושש ממנו

ג'יג'י בקאלי. טנסה לא חושש ממנו (טוויטר)


המאמן דיקה הוסיף: "מחכה לנו משחק מאוד קשה. הם לא רק חזקים אלא גם אגרסיביים. וואקמה, אוגו, מליקסון, קואנקה ומצפה לנו משחק מאוד קשה".

השיטות של בכר: "עקבתי אחרי ששת המשחקים האחרונים של ב"ש ואני מוטרד מהשיטות השונות של ברק בכר. אני מוטרד מהטקטיקה ושיטת המשחק שהם ישחקו איתה מחר".

ניצחון יקנה עליה?: "80-90% כן אבל גם אחרי זה אסור לזלזל ועדיין צריך נקודות".


דיקה חושש ממנו. בכר

דיקה חושש ממנו. בכר (דני מרון)


דניס אליבק קילל אותך? יסלחו לו?:
"לא חושב שהוא קילל אותי. בסך הכל כשהענשתי אותו זה היה כדי שילמד. דיברתי איתו יותר מעם הבן שלי. אני אוהב אותו ואם הוא יהיה ממושמע אין סיבה שלא נחזיר אותו מיידית. אין לי כלום נגד השחקן אבל הוא צריך להבין שהוא טעה. אני לא כועס ולא רוצה להתנקם. מקווה שיחזור לעצמו ויהיה מועיל לקבוצתנו. לא היה כלום מעבר לזריקת סרט הקפטן. אין מה לנתח וברגע שהוא יהיה ממושמע הוא יחזור".

ההתעניינות בטוני וואקמה בעבר: "עד כמה שאני זוכר, וואקמה שיחק חלוץ והיום הוא קשר. לא יודע למה הוא לא החתמנו אותו. באר שבע משקיעה הרבה כסף ורואים את זה".


הרכב משוער: ניטה, בנז'אר, פלאניץ', באלאסה, מומצ'ילוביץ', נדלקו, פופסקו, טישיירה, בודסקו, טנסה, גנוהר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי