ליגה אירופית: מכבי ת"א תתפלל להפסד סלביה, דאבור ישבור בצורת?

מואנס דאבור
מואנס דאבור | AFP

הצהובים זקוקים איבוד נקודות של הצ'כים מול ויאריאל, בתוספת לניצחון על אסטנה. החלוץ הישראלי של זלצבורג מחפש שער אחרי שלושה משחקים, ארסנל מחפשת העפלה ומילאן מעוניינת לעלות על המסלול

(גודל טקסט)

מחזור המשחקים הרביעי בליגה האירופית עשוי לקבוע גורלות עבור כמה קבוצות שיכולות להעפיל לשלב 32 הגדולות. פרט למשחקים של מכבי תל אביב והפועל באר שבע, ייערכו מחר (חמישי) שאר המשחקים במסגרת המחזור.

בית 1
סלביה פראג – ויאריאל (20:00, ספורט3)
מכבי תל אביב רוצה לנצח את אסטנה אבל היא גם חייבת ניצחון של הקבוצה הספרדית בבירת צ'כיה. המאמן החדש של ה-"צוללת הצהובה", חאבי קאייחה, העלה אותה כבר למקום השישי בליגה והשיג 1:1 במשחק האחרון נגד אתלטיקו מדריד. מאז התיקו 0:0 בנתניה רשמה הקבוצה רק הפסד אחד בשבעה משחקים, ובמשחק בספרד הקבוצות נפרדו ב-2:2. האורחת בונה על קרלוס באקה וסדריק בקומבו, מהצמדים המסוכנים בליגה (11 שערים מתוך 16 שכבשה הקבוצה). סלביה לא ספגה בשלושת משחקי הבית האחרונים שלה באירופה.

שחקני סלביה פראג
שחקני סלביה פראג. מכבי צריכה שיפסידו (AFP)

בית 2
יאנג בויז – דינאמו קייב
ניצחון לאוקראינים יעלה אותם לשלב הבא, למרות שהמשחק באוקראינה הסתיים ב-2:2.

במשחק נוסף: פרטיזן בלגרד – סקנדרבאו.

בית 3
לודוגורץ – בראגה
אלופת בולגריה זקוקה לניצחון על בראגה בבית כדי להבטיח את עלייתה לשלב 32 הגדולות. לודוגורץ גם מובילה בליגה הבולגרית בהפרש חמש נקודות על צסק"א סופיה, ורוצה לשמור על כוחות לפני משחק העונה. בראגה רביעית בליגה הפורטוגלית, כך שמאמן הקבוצה הבולגרית דימיטר דימיטרוב טען: "הסיכויים 50-50 לכל קבוצה".

וונדרסון חוגג
וונדרסון חוגג במדי לודוגורץ. רוצים להבטיח העפלה (AFP)

באשקשהיר – הופנהיים
לקבוצה הטורקית כמעט אין סיכוי להעפיל, אבל הופנהיים שהרשימה מול ליברפול מאכזבת בשלב הבתים וצברה עד כה רק שלוש נקודות. גם בבונדסליגה הופנהיים חווה ירידה ביכולתה וירדה למקום שביעי אחרי הפסד ביתי למנשנגלדבך במשחק האחרון. יוליאן נגלסמן התרגז אחרי שגלדבאך השוותה ל-1:1 בחוץ וזרק בקבוק מים מאחורי ספסל הקבוצה, אבל בהתאחדות החליטו לא להענישו.

בית 4
א.א.ק אתונה – מילאן (20:00, ספורט2)
בסיבוב הקודם בו ניצחה מילאן את הקבוצה היוונית מצבה היה טוב יותר בליגה. היא לא ניצחה בסן סירו את א.א.ק וסיימה ב-0:0. סוסו הנחשב לשחקן הכי חם של מילאן נכלל בסגל המשחק למרות שהיה פצוע ולא התאמן יומיים. לפי "סקיי ספורט" מילאן תנסה להחתים עוד העונה את אנטוניו קונטה אם צ'לסי תפטר אותו.

במשחק נוסף: רייקה – אוסטריה וינה.

בית 5
ליון – אברטון
מאז המשחק הקודם בו ניצחה ליון 1:2 בגודיסון פארק, המנג'ר רונאלד קומאן כבר הלך הביתה, אבל מחליפו הזמני דיוויד אנסוורת' לא מספק את הסחורה. אברטון מדורגת מתחת לקו האדום אחרי 2:0 ללסטר והיא אחרונה גם בבית עם נקודה. לפי פרסומים אחרונים הטופיז רוצים את מנג'ר וולבס נונו, שהוליך את הקבוצה למקום ראשון בליגת המשנה. גם שמו של שון דייץ' מברנלי הועלה וגם סאם אלרדייס אמר שאם יקבל טלפון הוא מוכן להגיע.

רוני. מה יהיה?
רוני. מה יהיה? (AFP)

אפולון לימסול – אטלנטה
ניצחון של האיטלקים יעלה אותם בוודאות לשלב הבא.

בית 6
שריף טיראספול – לוקומוטיב מוסקבה
במשחק הראשון סיימה לוקומוטיב בתיקו 1:1 בבית נגד שריף וניצחון יעלה אותה לשלב הבא.

במשחק נוסף: פ.צ. קופנהאגן – זלין.

בית 7
ויקטוריה פלזן – לוגאנו (22:00, ספורט3)
במחזור הקודם לוגאנו היתה עדיין אחרונה בבית והדהימה בניצחון על פלזן 2:3. מאז היא עלתה מעל הקו האדום ותנסה אולי להפתיע גם בצ'כיה. הניצחון שלה איזן את הבית מבחינת שלוש המדורגות אחרי סטיאווה בוקרשט.

לוגאנו חוגגת
לוגאנו חוגגת. תנסה להפתיע (AFP)

בית 8
ארסנל – הכוכב האדום בלגרד (22:00, ספורט4)
התותחנים מחפשים ניצחון שייתכן ויבטיח את עלייתם לשלב הבא. ארסן ונגר אמר במסיבת העיתונאים שג'ק ווילשר ימשיך לשחק בקבוצה והמליץ למנג'ר אנגליה לזמן אותו לנבחרת. ונגר הודה שיערוך שינויים בהרכב בגלל שהוא שומר שחקנים למשחק ביום ראשון מול מנצ'סטר סיטי. "אני עושה רוטציות וזה עובד ולכן אני ממשיך להשתמש בשיטה הזאת", אמר ונגר.

במשחק נוסף: באטה בוריסוב – קלן.

בית 9
רד בול זלצבורג – קוניאספור
במשחק הקודם מואנס דאבור הבקיע בטורקיה. מאז לא הבקיע שלושה משחקים במדי זלצבורג.

דאבור
דאבור. רוצה לשבור את הבצורת (AFP)

במשחק נוסף: מארסיי – ויטוריה גימראייש.

בית 10
אתלטיק בילבאו – אוסטרסונד
הקבוצה השבדית עם מאמן אנגלי אלמוני בשם גראהם פוטר עשויה להפתיע את בילבאו, שליקטה רק שתי נקודות בבית אך מוליכה עם שבע נקודות.

במשחק נוסף: הרטה ברלין – זוריה.

בית 11
לאציו – ניס
מעשית לאציו זקוקה לנקודה על מנת לעלות לשלב הבא, היא ניצחה במשחק הקודם 1:3 בצרפת. סימונה אינזגי הבהיר שלא יזמין את צ'ירו אימובילה למשחק, אבל הוא יהיה כשיר למשחק הליגה נגד אודינזה.

לאציו תחסר אותו. אימובילה
לאציו תחסר אותו. אימובילה (AFP)

במשחק נוסף: ויטסה ארנהיים – זולטה וארחם.

בית 12
ריאל סוסיאדד – וארדר סקופיה.

רוזנבורג – זניט סנט פטרסבורג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי