צפו בחגיגות: אוהדי הפועל באר שבע צבעו את בוקרשט

אוהדי באר שבע
אוהדי באר שבע | מאיר אבן חיים

אוהדי האלופה כבשו את הבירה הרומנית לקראת המפגש מול סטיאווה בוקרשט בליגה האירופית. וואקמה ומליקסון זכו למחמאות מהתקשורת הרומנית

(גודל טקסט)

אפילו הדילרים בבתי הקזינו בבוקרשט מהמרים על ניצחון לסטיאווה הערב (חמישי, 22:00, ספורט2) מול הפועל באר שבע. הווינר הרומני נותן יחס של 1.87 לניצחון של הקבוצה הביתית, ו-4.2 לניצחון ישראלי.

מאור מליקסון וטוני וואקמה, ה'באנקרים' בהרכב של ברק בכר, ינסו לשבש את ההימור ולהזיז את הכדור של הרולטה לכתובת הנכונה מבחינתם – שערו של ניצה המקומי. אגב, רבים מן האורחים מישראל "שנקלעו" להיכלי המזל שמו את מבטחם במספר 9, ספרתו של טוני וואקמה.

באר שבע לא תוכל לסמוך הערב על המזל, מול יריבה שמפגיזה וכובשת ללא הפסקה. הארלם גנוהרה, מלך שעריה של סטיוואה, וכובש הצמד בטרנר, צפוי לפתוח, לצדו של הסקורר השני, קונסטנטין בודסקו. שניהם אימת ההגנה הבאר-שבעית. יש לקוות שמיגל ויטור, שצפוי לחזור להרכב, ולואי טאהא, ישנו טוב בלילה.

אחד התרחישים הטקטיים מתייחס לאפשרות שחאתם עבד אלחמיד יוזז ממרכז ההגנה לקישור האחורי, ואולי יפתח כמגן ימני. בן שהר ותומאש פקהארט נאבקים על עמדת המקום הבודד בחוד, עם יתרון למלך השערים אשתקד. התלבטות נוספת: האם לאפשר לג'ון אוגו לפתוח או לשלב אותו במהלך המשחק.


אוהדי באר שבע משתוללים בבוקרשט (מאיר אבן חיים)

האווירה בקבוצה מחויכת, כאשר למצב הרוח תרם ביקורן של שתיים מאמהות השחקנים בבית המלון. זהותן של המבקרות בעלות הייחוס המשפחתי שמורה במערכת. החתמתו של של מיגל ויטור עד 2021, שמצטרפת להארכת חוזהו של מליקסון לפני מספר ימים, תרמה לתחושת היציבות במועדון, מפני שהיא מוכיחה שאצל משפחת ברקת "המשכיות" היא לא מילה ריקה מתוכן.

אלפי האוהדים שמציפים את בוקרשט בילו את שעות הבוקר בקניונים ובבתי הקפה, כשהם נהנים ממזג אוויר נוח. אבל התחזית לשעת המשחק היא 3 מעלות, והשחקנים צוידו בביגוד תרמי. חימום הגרונות של האוהדים ייעשה בצורה הדרגתית, ובשעה 19:45 מתוכננת תהלוכה אדומה לכיוון האינטרנאציונאל ארנה. כרטיסים אפשר להשיג במחירים מצחיקים 17-25 שקלים בשערים הרגילים, 200-300 שקלים ב-VIP.

ג'ון אוגו. לגביו יש ספק (AFP)
ג'ון אוגו. לגביו יש ספק (AFP)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי