צפו: ארסנל, ליון, זניט, קייב ולאציו עלו, אברה בעט באוהד

פטריס אברה
פטריס אברה | AFP

מגן מארסי השתולל לפני משחק קבוצתו אצל גימראייש והורחק. אברטון שוב הושפלה והודחה, דאבור (90 דקות) וזלצבורג עשו רק 0:0 בבית, קלן חזרה לתמונה

קבוצות: ליון
(גודל טקסט)
דינמו קייב, זניט, לאציו וליון עלו הערב (רביעי) לשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית. ארסנל וזלצבורג של מואנס דאבור קרובות מאוד להבטיח את עלייתן אבל על כל הערב הזה העיבה תקרית מכוערת אחת.

פטריס אברה, אקס יונייטד ויובנטוס, לא יכול היה לסבול את הקללות של אוהדי קבוצתו שהגיעו למשחק בפורטוגל מול גימארייש, התקרב אליהם ושלח בעיטת קונג פו שפגעה באחד מהם. השופט מיהר להרחיק את שחקן נבחרת צרפת לשעבר וזה יעלה לאברה כנראה הרבה יותר ממשחק אחד.




בית 2
יאנג בויז – דינמו קייב 1:0

מוליכת הבית הבטיחה את העלייה לשלב הבא, ונקודה במחזור הבא תבטיח גם את המקום הראשון. שער של ויטאלי בויאלסקי בדקה ה-70 קבע את תוצאת המשחק, כששאר הקבוצות יילחמו על המקום השני.




פרטיזן בלגרד – סקנדרבאו קורצ'ה 0:2
(זוראן טושיץ' 39, ליאנדר טוואמבה קאנה 66)


Zoran Tošić expertly curled in free-kick for Partizan…

Goal of the night? #UELpic.twitter.com/IBy8G8b1gK

— UEFA Europa League (@EuropaLeague) November 2, 2017


בית 3
לודוגורץ – בראגה 1:1

הקבוצה שהודחה על ידי הפועל באר שבע במוקדמות ליגת האלופות החמיצה הזדמנות פז להבטיח את העלייה ל-32 הגדולות. מרסליניו כבש את הראשון בדקה ה-68, אך שער של פראנסרג'יו בדקה ה-83 קבע חלוקת נקודות. הבולגרים ניצבים במקום הראשון בבית עם שמונה נקודות ועשויים להבטיח העפלה ממנו כבר במחזור הבא מול האחרונה בבית איסטנבול בשאקשהיר.



מרסליניו ולודוגורץ חוגגים שער שלא הספיק (AFP)


איסטנבול בשאקשהיר – הופנהיים 1:1
השאיפות של הגרמנים לעלות לשלב הבא אמנם, נשארו בחיים בזכות שער של פלוריאן גריליץ' בדקה ה-47, אך שער של אדין וישקה עמוק בתוספת הזמן (93) הפך את זה למאוד קשה עבורם. הופנהיים חייבת לנצח את בראגה בפורטוגל כדי להותיר לעצמה סיכוי לעלות.


בית 4
אא"ק אתונה – מילאן 0:0

הרוסונרי לא הצליחו לנצח ביוון, אך יוכלו להבטיח עלייה כבר במחזור הבא כשיארחו בבית את אוסטריה וינה, בעוד היוונים יארחו את האחרונה רייקה וגם עבורם ניצחון יעלה אותם בוודאות.



מונטלה. חזר מאתונה עם נקודה (AFP)


רייקה – אוסטריה וינה 4:1
(דומנגוי פביצ'ביץ' 61/ דומיניק פרוקופ 41, 62, טרקאן זרבסט 73, כריסטוף מונשטיין 83)


בית 5
ליון – אברטון 0:3
הצרפתים הבטיחו את העלייה לשלב הבא על חשבון הטופיז שהודחו סופית מהמפעל, ובנוסף עלו למקום הראשון בזכות התיקו של אטאלנטה במשחק המקביל. ברטרנד טראורה (68) עם שער חמישי בשבעה משחקים וחוסאם אאואר (76) כבשו ראשונים למארחת, מורגן שניידרלין השאיר את האנגלים בעשרה שחקנים בדקה ה-80 אחרי שהורחק בצהוב שני וממפיס דפאי קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-88.


Bertrand Traoré has scored 5 goals in his last 7 #UEL games. pic.twitter.com/nC5jT1St5l

— UEFA Europa League (@EuropaLeague) November 2, 2017


אפולון לימסול – אטאלנטה 1:1

הקבוצה מברגמו הייתה קרובה מאוד להבטיח עלייה לשלב הבא בזכות פנדל מוצלח של יוסיפ איליצ'יץ' בדקה ה-35, אך שער עמוק בדקה ה-94 של אמיליו סלאיה קבע שיוויון.


בית 6

לוקומוטיב מוסקבה – שריף טירספול 2:1

הרוסים ירדו למקום השלישי וכעת ייאלצו להילחם עד הרגע האחרון כדי לשמור על הסיכון לעלות לשלב הבא. ג'פרסון פרפאן עוד העלה את המארחת ל-0:1 בדקה ה-26, אך שערים של זיגוי באבידנגה (41) ויוסיפ ברזובץ' קבעו מהפך גדול למולדובים.


פ.צ. קופנהאגן – זלין 0:3

הדנים עלו למקום הראשון הבית בבית על חשבון לוקומוטיב מוסקבה אצלה יתארחו בשלב הבא. מיכאל לופטנר בדקה ה-40 וצמד בנג'מין ורביץ' (49, 92) העניקו שלוש נקודות חשובות מאוד לדנים.


En fin aften i Telia Parken slutter med sejr og 3 point pic.twitter.com/cFFrzpHrZs

— F.C. København LIVE! (@FCKobenhavnLIVE) November 2, 2017

בית 8
ארסנל – הכוכב האדום 0:0
התותחנים עלו למרות התוצאה המאכזבת והניצחון של קלן הותיר את המאבק על הכרטיס השני פתוח בין שלוש קבוצות.


קלן – באטה בוריסוב 2:5

(יויה אוסקו 54 ו-82, סימון זולר 16, שרו גיאורסי 62, מילוש יויוץ' 90/ נמניה מילונוביץ 31,  ניקולאי סיגנביץ' 33)


בית 9
זלצבורג – קונייספור 0:0
מואנס דאבור השלים 90 דקות במדי השוורים, אך לא הצליח למצוא את הרשת מול הקבוצה הטורקית. למרות זאת, זלצבורג נשארה במקום הראשון בבית עם שמונה נקודות בזכות ההפסד של מארסיי במשחק המקביל.



זלצבורג. העלייה נדחתה במחזור אחד (Getty)


ויטוריה גימרייש – מארסייי 0:1
הדרמה האמיתית התרחשה עוד לפני שריקת הפתיחה, כשמגן האורחת פטריס אברה הורחק לאחר שניסה לבעוט באוהד וגם איבדה עוד שחקן כשבובאקר קמארה הורחק בצהוב שני בדקה -90. הפרואני פאולו הורטדו כבש את השער לפורטוגלים בדקה ה-80.


Patrice Evra sent off before the Guimaraes – Marseille game for this high kick on a Portuguese fan!!! Incredible. pic.twitter.com/qi1WXBr2O7

— Julien Laurens (@LaurensJulien) November 2, 2017


בית 10
אתלטיק בילבאו – אוסטרסונדס 0:1
אריץ אדוריס כבש לבאסקים בדקה ה-70 וקבע שכל אחת מארבע הקבוצות בבית עדיין יכולה לעלות.



אדוריס.  השאיר את הבאסקים בתמונה (AFP)


הרטה ברלין – זוריה לוגנסק 0:2

(דייבי סלקה 16 ו-70)


בית 11
לאציו – ניס 0:1
מקסים לה מרשנד בשער עצמי אומלל ועוד בדקה ה-92 העלה את לאציו לשלב ה-32 כאשר הצרפתים יוכלו להצטרף אליהם במחזור הבא כשיארחו את זולטה וארחם.


ויטסה ארנהיים – זולטה וארחם 2:0

(מרוין באודרי 3, אונור קאיה 70)

בית 12
רוזנבורג – זניט 1:1
שער שיוויון של אלכסנדר קוקורין בדקה ה-93 מחק יתרון מפנדל של ניקולאס בנטנר בדקה ה-59 והעלה את הרוסים לשלב ה-32, בעוד סוסיאדד זקוקה לנקודה בלבד כדי להצטרף לזניט.


ריאל סוסיאדד – ורדר סקופיה 0:3

(חואנמי 31, אלברטו דלה בייה  69, ג'ון באוטיסטה 81)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי