טאהא צפוי להחליף את אלחמיד מול בית"ר, ויטור נבחר לשחקן מצטיין

ויטור ואלחמיד
ויטור ואלחמיד | AFP

בעוד הבלם שהגיע מאשדוד איכזב מול לוגאנו ויאבד מקום בהרכב, עמיתו הפורטוגלי זכה בתואר למרות ההפסד 1:0 ואמר: "טוב להרגיש 100% על כר הדשא" וגם: היכולת החלשה של קואנקה ואוגו והמחשבות על רכש

(גודל טקסט)
ההפסד ללוגאנו וההדחה המוקדמת מאירופה חיזקו את ההערכות שהפועל באר שבע תבצע מספר שינויים בסגל במהלך חלון ההעברות שיפתח בחודש ינואר. רצף ההחתמות של שחקני מפתח (מאור מליקסון, מיגל ויטור ובן ביטון) על חוזים ארוכי טווח הוא פן אחד של המטבע, כשבמקביל פועלים בכיוונים נוספים. על החשיבה העתידית תעיד, למשל, החתמתו השבוע של הקשר יליד זמביה, קינגס קאנגוואה בן ה-18.


אלא שהתוכנית לרענן את השורות במסגרת חלון ההעברות שבפתח נכנסה בשבועות האחרונים לתא ההקפאה, על רקע רצף הניצחונות בליגה והתיקו המחמיא בבוקרשט מול סטיאווה. שלא כמקובל במשמרת של ברק בכר, גורמים בקרבת המועדון יצאו מגדרם לאחר הניצחון על עכו החלשה. סביב איסק קואנקה, שכבש שלושה שערים בסגנון דחיקה, אפילו התפתח פסטיבל תקשורתי.




אמש על המשטח הקשה בלוצרן נחשפה שוב הבעיה שבבירת הנגב לא אוהבים לדבר עליה – הקשר הספרדי לא מצליח לספק את הערך המוסף, הוא נעלם לפרקי זמן ארוכים מדי ובמשחקים שקבוצתו משוועת לבעל בית בעל יוזמה ומעוף, הוא לא בדיוק הכתובת. בקיצור, האיש שבישל לליאו מסי כששניהם שיתפו פעולה בברצלונה עדיין לא הצליח להיכנס לנעליו של מאור בוזגלו. לשם השוואה: לפני שנה, באותה נקודת זמן, בוזגלו כבש ב'סנט מרי' מול סאות'המפטון וסידר לחבריו את הכרטיס לשלב הנוק אאוט.



בוזגלו סידר כרטיס לשלב הבא, קואנקה לא מצליח לעשות את השינוי (AFP)


חולשה בלתי מוסברת פקדה אמש את ג'ון אוגו, הגרזן היה רחוק מיכולתו הרגילה ולא הזכיר את הקשר הדומיננטי, כובש שער האליפות נגד מכבי תל אביב ומי שרק לפני מספר ימים הבקיע שער אדיר במדי נבחרת ניגריה. הגרזן קפא בלוצרן ובאופן חריג הפסיד בכמה קרבות מגע נגד שחקניה האנונימיים של היריבה מארץ הטובלרונים. בכר לא קיבל את הסברה שהרכות של אוגו נבעה מעייפות מצטברת בעקבות השתתפותו במסע המשחקים של "הסופר איגלס" והסביר שהחלפתו נבעה מכך שלא היה מספיק טוב.


על הטעות השלומיאלית של חאתם אלחמיד, שגרמה לספיגת השער שחרץ את גורל ההתמודדות, בכר העדיף להבליג. מה שכן, המאמן מוטרד מריבוי הטעויות בחלק האחורי וצפוי "לנער" מספר שחקנים. אלחמיד ינוח כנראה במשחק הליגה הקרוב ביום שני מול בית"ר ירושלים, מה שיסלול את דרכו של לואי טאהא חזרה להרכב. טאהא צפה אמש בחבריו מהיציע בגלל צבירת צהובים ובלט בחסרונו.


 

Feeling sad for our elimination from Europa League but it was good to finally feel 100% and back to my best shape. Now its time to recover and Monday we have a big game again. ⚽

A post shared by Miguel Vitor (@miguelvitor15) on



במפתיע נבחר ויטור לשחקן המצטיין של המשחק. "עצוב לי על ההדחה מהליגה האירופית, אבל טוב לחזור ולהרגיש 100% כשיר על כר הדשא", כתב בלם באר שבע בפוסט באינסטגרם, "עלינו להתאושש מהר (מההדחה) משום שמצפה לנו משחק גדול ביום שני (אצל בית"ר ירושלים בטדי).


במחזור המשחקים האחרון של הבית המוקדם בעוד שבועיים תארח באר שבע את ויקטוריה פלזן במשחק לפרוטוקול בלבד. באותו תאריך, 7 בדצמבר, אמור להתקיים במוסדות השיפוט של אופ"א בשוויץ הדיון הראשון בעניינו של שיר צדק שיועמד לדין בגין שימוש בחומר אסור, לאחר שנכשל בבדיקת סמים.



וואקמה בלוגאנו. במשחק הבא מול בית"ר ירושלים (אודי ציטיאט, שווייץ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי