שוער לוגאנו ערך בכורה באירופה: "מנעתי שער מפקהארט"

ראדי ופקהארט
ראדי ופקהארט | אודי ציטיאט

התקשורת בשווייץ החמיאה למאמן תמי ולשחקניו אחרי ה-0:1 על אלופת ישראל, שהוביל לכך שהשתיים סיימו את דרכן בליגה האירופית. השוער מקונגו חגג: "היה מרגש לשחק, זה מיוחד"

(גודל טקסט)

לוגאנו ניצחה את הפועל באר שבע 0:1 והדיחה אותה מהמפעל, אבל הניצחון לא עזר לה וגם היא הודחה מהליגה האירופית. העיתון "בליק" החמיא לניצחון של לוגאנו, אבל כתב שכעת המחזור האחרון מיותר. "מה נשאר זה להשיג אולי ניצחון במחזור האחרון ולהוסיף עוד נקודות למאזן הכללי של שווייץ בגביעי אירופה".

עוד נכתב בעיתון: "לוגאנו יכלה לנצח בהפרש גדול יותר, אבל השוער הקונגולזי ג'ואל קיאסומבואה גילה יכולת מצוינת וזה היה משחקו הראשון בליגה האירופית". יש לו רק משחק אחד בליגה עם לוגאנו. דווידה מריאני נבחר למצטיין בלוגאנו.

מאמן לוגאנו פייר לואיג'י תמי אמר בסיום: "לנצח זה תמיד חיובי. הפועל באר שבע קבוצה טובה שהייתה אמורה לעלות לשלב הבא, אבל הוכחנו שאנחנו לא נופלים מהם. לצערי פלזן ניצחה את סטיאווה והמפעל עבורנו נגמר, אבל ניקח את ניצחון הזה לליגה שם אנחנו מתמודדים בתחתית".


ניצחון שכבר לא יעלה אותם שלב (AFP)

שוער קונגו קיאסומבואה, ששיחק בעבר עם הנבחרת במונדיאל עד גיל 17 וזכה במונדיאל, ציין שהוא הציל שער בטוח של תומאש פקהרט: "מארבעה מטרים הוא יכול היה לכבוש, אבל למזלי הרגל שלי הייתה שם. עבורי המשחק הראשון באירופה היה משהו מיוחד. מרגש מאוד. שמח שגם עזרתי ללוגאנו לנצח". השוער נרכש רק בקיץ מוולאן מהליגה השנייה.

לוגאנו נמצאת במסע התאוששות אחרי שדורגה כבר אחרונה בליגה והשיגה ניצחון חמישי בכל המפעלים בחמשת השבועות האחרונים,.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי